ارسال آلارم هشدار از DVR دوربین مدار بسته یا دوربین‌ IP

درصورتیکه  DVR دوربین‌مدار بسته بتواند ایمیل‌های هشدار را بفرستد در نتیجه شما امکان ارسال پیام هشدار به برنامه‌های تلفن همراه را هم خواهید داشت. پوش آور[۱]، یک پلت فرم پیام‌های تلفن همراه برای iOS و آندروید است که خود را به یک حساب کاربری ایمیل خاص متصل می‌کند. این آدرس ایمیل پیام‌های ایمیل را به صورت یک هشدار از طریق حالت پوش‌آور به برنامه مربوط به خود ارسال می‌کند. بنابراین، هر دستگاهی که از ارسال ایمیل پشتیبانی کند در واقع می‌تواند اطلاع رسانی پوش‌آور هم ارسال کند.

بسیاری از تولید کنندگان دوربینهای مدار بسته و تجهیزات امنیتی هنوز برای پشتیبانی از ارسال پیام پوش‌آور به طور مستقیم از دستگاه‌های خود فکری نکرده‌اند. با این حال، بسیاری از DVR‌ها و دوربین‌های IP سال‌هاست از امکان ارسال ایمیل پشتیبانی می‌کنند.

در اینجا برخی از انواع محرک‌های ارسال هشدار امنیتی مورد پشتیبانی DVR دوربین مدار بسته و دوربین‌های IP آورده شده اند:

تشخیص ویدئویی حرکت
قطع تصویر از سویدوربین‌مدار بسته
تشخیص دستکاری دوربین‌مدار بسته
سنسورهای زنگ هشدار خارجی: سنسور حرکت PIR، سنسور درب مغناطیسی، ارسال با سیم مادون قرمز
بوت یا راه اندازی مجدد سیستم
ورود رمز غلط برای اتصال از راه دور
کاربران برای این‌که در چنین مواقعی هشدار ایمیل به صورت خودکار برایشان ارسال شود معمولاً فقط باید تنظیمات سرور SMTP را در DVR دوربین مدار بسته را تنظیم کنند. تیم پشتیبانی فنی شرکت دوربین‌های مدار بسته پروز این آزمایش را برای ارسال هشدار روی سرور SMTP جیمیل سال‌هاست که پی گرفته و این پیام‌های هشدار را ارسال و دریافت می‌نماید. به تازگی با آزمایش سرویس پوش آور، و استفاده از این سرویس برای ارسال هشدار ایمیل پوش‌آور در DVR‌ها و دوربین‌های IP با خوشحالی زیاد اعلام می‌کنیم که این سرویس به خوبی امتحان خود را پس داده است.

DVR دوربین مدار بسته با پوش‌آور به IOS
وقتی یک DVR دوربین‌مدار بسته یک هشدار ایمیلی به پوش آور ایمیل ارسال می‌کند، به شکل زیر عمل می‌کند.

[۱] Pushover

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.