دوربین مداربسته هایک ویژن اهواز
آموزش انتقال تصوير دوربين مداربسته

آموزش انتقال تصوير دوربين مداربسته

آموزش انتقال تصوير دوربين مداربسته

دوربین مداربسته اهواز

مشاهده تصاویر در تمام نقاط دنیا روی موبایل – تبلت – لپ تاپ و… با استفاده از یک نرم افزار کم حجم حتی از یک کافی نت هم میتوانید به راحتی تصاویر دوربین های مداربسته را در هر شهر و کشوری ببینید.

انتقال تصاویر رنگی است و با توجه به کد های محرمانه ای که شما از قبل به سیستم داده اید  تصاویر کاملا محرمانه بوده و غیر فابل دسترسی برای دیگران است.

در موارد خاص میتوان ازخط تلفن برای مشاهده تصاویر به صورت سیاه و سفید اقدام نمود.بسیاری از کارفرمایان محترم تمایل دارند در زمان عدم حضور خود در دفتر کار و یا کارخانه و… بتوانند تصاویر دوربین ها را از راه دور مشاهده فرمایند.این امر بهراحتی قابل اجرا میباشد.

روش اول از طریق اینترنت می باشد . در صورت دارا بودن دی وی آر و یا ان وی آر و همچنین ارتباط و اتصال به اینترنت با پهنای باند مناسب در هر دو طرف ( در محلی که میخواهید تصاویر را مشاهده فرمایید +در محل نصب دوربین ها) و در نهایت دارا بودی آی پی استاتیک و ثابت در محل نصب دوربین ها ی مداربسته می توانید با استفاده از یک کامپیوتر در هر کجای دنیا که باشید تصاویر را به صورت زنده و رنگی مشاهده فرمایید.

روش دوم از طریق خط تلفن است. خیلی از نقاط ایران هنوز دارای اینترنت پرسرعت(ای دی اس ال) نیست. بنا بر این با استفاده از یک دستگاه انتقال تصویر در محل نصب دوربین ها و یک خط تلفن می توان تصاویر را با سرعت پایین و سیاه و سفید در تمام نقاط دنیا دوربین های مداربسته رامشاهده کرد.

البته لازم به یاداوری است که جهت مشاهده تصاویر باید نرم افزار مربوطه روی سیستمی که میخواهید از راه دور تصاویر را ملاحظه فرمایید نصب گردد و همچنین سیستم دارای نام کاربری و رمز عبور باشد.اگر بخواهید تصاویر دوربین های  مداربسته خود را در هر کجای دنیا روی موبایل خود ببینید :

آموزش انتقال تصوير دوربين مداربسته

این کار به دو صورت امکان پذیر است

تقریبا با تمام گوشی های جدید  شما میتوانید با استفاده از اینترنت موجود در اطراف یا با استفاده از اینترنت سیم کارت ، تصاویر دوربین های مداربسته خود را پس از وارد کردن  نام کاربری و رمز عبور  مشاهده نمایید.

در بعضی از دی وی آر ها وجود آی پی استاتیک ضروری است .

اما شما میتوانید با استفاده از دی وی آر های جدید و هوشمند براحتی با آی پی داینامیک هم تصاویر را مشاهده نمایید

با ورود نسل سوم سیم کارت های جدید   در ایران ، قرار است اینترنت با سرعت 512 روی گوشی ها از طریق این سیم کارت ها تحویل داده شود.که در آن صورت با سرعت خیلی خوب در حد سرعت واقعی دوربین مداربسته در محل نصب شده ، میتوان تصاویر را به صورت تک به تک روی گوشی مشاهده نمود.

خط مشی شرکت روش اندیشه مطلق؟

کیفیت: ارائه خدمات و محصولات با بالاترین کیفیت اصلی ترین هدف ماست. با توجه به نگاه بلند مدت این شرکت بـه بازار، بهترین روش برای جلب حداکثری رضایـت مشتری ارائـه کیفیت در خورد برای محصولات و خدمات است.

اعتماد سازی؟

اعتماد مشتریان برای ما به عنوان بزرگترین سرمایه مـعنوی این شرکت مـطرح می شود و تـمام تلاش خود را برای جلب حداکثری اعتماد مشتریان به کار می گیریم.

آموزش انتقال تصوير دوربين مداربسته

تناسب کیفیت و قیمت؟

طبیعتا ارائه خدمات با کیفیت برای مشتریان پر هزینه خواهد بود، با ایـن حال تلاش شرکت روش اندیشه مطلق بر آن است تا این کیفیت خدمات از رقابتی بودن هزینه ها آنها نکاهد و امکان عرضه محصولات و خدمات با کیفیت برای تمامی مشتریان مهیا باشد.
افزایش اطلاعات و به روز بودن: عرصه تجهیزات حفاظتی بـه سـرعت در حـال تغییر و پیشرفت است، از ایـن رو بـه روز رسانـی دائـمی تـجهیزات و آمـوزش نیروی انـسانی بــه یـکی از خـط مــشی هــای اصلی ایـن شـرکت تبدیل شده است.

شفاف سازی مالی؟

 شفاف سازی مالی بـا هـدف جلب رضایت مشتری و اعـتماد سـازی صورت مـی گیرد. شرکت روش انـدیشه مـطلق محصولات خـود را از بین بـرنـدهای معتبر و بـا بـازاری شفاف انتخاب مـی کند تا از ایجاد ابـهام بـرای مشتریان در زمان انتخاب محصولات بکاهد.
شرکت روش اندیشه مطلق با افتتاح اولین فروشگاه انلاین بایمن کالا درایران لطفا وارد سایت بایمن کالا شده و انلاین محصولات خود را با خیال راحت خریداری کنید (لینک سایت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.