دوربین مداربسته هایک ویژن اهواز
دوربین مداربسته حمل و نقل

دوربین مداربسته حمل و نقل

دوربین مداربسته حمل و نقل

حمل و نقل
سیستم­های نظارتی و صنعت حمل و نقل

صنعت حمل و نقل یکی از پرکاربردترین عرصه ­های استفاده از سیستم های امنیتی و حفاظتی CCTV است.  برای مثال از این سیستم­ها به نحو احسنت در بزرگراه­ها، ایستگاه­های قطار و اتوبوس استفاده می­شود. تکنولوژی­های امنیتی که در دوربین­های مداربسته ارائه می­شود از نظر امنیتی بسیار قوی هستند. در دوران جنگ افراد بسیار زیادی جان خود را از دست دادند، افرادی که مظلومانه و بی تقصیر قربانی جنگ شدند. اکثر جنایات جنگی از طریق بمب گزاری در مکان­های شلوغ و پر رفت و آمد رخ می­داد. پس ازاتمام جنگ، برخی هنوز هم درگیر اثرات ناشی از آن هستند.  اگر کشورها از سیستم­های امنیتی بهره مند بودند شاید خیلی از این افراد زنده می­ماندند. هنوز هم کسی پیدا نشده است که به دنبال آن جنایتکاران بگردد و بخواهد بازخواستشان کند. همین امر در رابطه با صنعت حمل و نقل صادق است و ما از نظر امنیتی در این عرصه در رده های پایین قرار داریم. اگر جرائم کوچک مالیو جانی پیشگیری و پیگیری نشوند، کم کم جای خود را به جرائم بزرگتر و وحشیگری می­دهند.

همیشه مترو، اتوبوس، ترمینال­ها و مکان­های شلوغ بهترین انتخاب برای کمین است. امروزه شاهد هستیم که گاهی جرائم سنگینی در این اماکن رخ می­دهد. هر روز اخبار آزار و اذیت جنسی، خفت گیری، زورگویی، آسیب رساندن به اموال عمومی، دزدی، زیر پا گذاشتن قوانین راهنمایی و رانندگی و در پی آن تصادفات سهمگین و غیره را از تلویزیون و منابع دیگر می­شنویم. اما راه کار چیست؟ چاره کجاست؟ شاید برخی بگویند این رشته سر دراز دارد، تا بوده در جامعه ظلم بوده و بی­قانونی و چه و چه . اما ما در “اکنون” زندگی می­کنیم، اکنون یعنی قرن پیشرفت تکنولوژی، یعنی توانایی ما در استفاده از قابلیت های بیشتر و بیشتر. حداقل کاری که می­توانیم انجام دهیم این است که صحنه­ی وقوع جرم را بررسی کنیم. این امر با استفاده از سیستم­های امنیتی و دوربین­های مداربسته امکان پذیر است.

هر کدام از دوربین­ها یک ویژگی خاص و بارز دارند که موجب تمایز آن­ها از سایر محصولات می­شود. بنابراین کاربرد هریک با دیگری متفاوت است. از جمله پرکاربردترین دوربین­ها در صنعت حمل و نقل می­توان به دوربین فیش آی (Fish Eye) اشاره کرد. زاویه دید این دوربین ۱۸۰ تا ۳۶۰ درجه است. یعنی شما می­توانید کل محیط پیرامونی را ببینید. در برخی دوربین ها حافظه­ی ذخیره و نگهداری ویدئو های ضبط شده بسیار بالاست، در نتیجه کاربران می­توانند در صورت لزوم بعد از مدت طولانی به ویدئو ها دسترسی داشته باشند. در اکثر این دوربین­ها از لیزر نور مادون قرمز استفاده شده است که این امکان را به کاربر می­دهد که در هنگام شب هم دید مناسبی از محیط تحت حفاظت داشته باشد. با وجود چنین سیستم های امنیتی پیشرفته­ای که بسیار موشکافانه و دقیق حرکات و اتفاقات را ضبط می­کنند، دیگر کسی جرأت ارتکاب جرم نخواهد داشت.

از مزایایی که سیستم­های امنیتی در صنعت حمل و نقل دارند:

پیشگیری از جرم و جنایت
پیشگیری از وحشیگری
کاهش آسیب جمعی و فردی
افزایش امنیت عمومی
ارائه مدرکی بصری در صورت وقوع جرم
مزیت­ها و خدماتی که محصولات نظارتی رستر Raster با DVR و NVR همگام سازی شده و به روز می­توانند در این زمینه ارائه دهند:

کنترل از راه دور از طریق Android, iOS یا هر سیستم عامل دیگر
ضبط ویدئو با قابلیت تشخیص و شناسایی حرکات
انجام ضبط ویدئو به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی
پوشش ناحیه­ی خصوصی
ارائه جزئیات در صورت حذف بخشی از ویدئو
تشخیص نفوذ
قابلیت ضبط پیش از آلارم
ضبط دسترسی غیرمجاز
قابلیت ضبط مداوم ۶ ماه تا ۲ سال به صورت متوالی ( این میزان با توجه به هارد و محل ذخیره سازی دردستگاه های مختلف متفاوت است.)
قابلیت اتصال به دستگاه­ها و محصولات سایر شرکت های تولیدکننده
ظرفیت زوم اوپتکال دیجیتال
آلارم تشخیص حرکت
قابلیت تشخیص حرکات صندوق دار(شخص متصدی صندوق)
قابلیت شمارش افراد
قابلیت تشخیص چهره
قابلیت تشخیص حرکات و رفتار
قابلیت پلاک خوانی
قابلیت تشخیص جابه جایی اشیا
ضبط روی رید (Raid) تا ۱۵
کنترل از راه دور در سیستم­های نظارتی:

جدیدترین پیشرفتی که محصولات رستر Raster در زمینه نظارتی داشته­اند، تجهیز به قابلیت کنترل از راه دور و نظارت از طریق تلفن همراه است که با اتصال به اینترنت صورت می­گیرد. فرایند انجام کار این تکنولوژی بسیار پیچیده است، اما با کمک DVR های شرکت رسترRaster برای ما آسان شده است. این DVR ها قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، در این صورت عملکرد ارسال تمام ویدئوهای ضبط شده از طریق اینترنت به صورت زنده به عملکردهای سیستم افزوده می­شود. در نتیجه هر دستگاهی (از قبیل رایانه، لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت وغیره) که نرم افزار مورد نیاز و کد مخصوص را داشته باشد می­تواند این اطلاعات و ویدئوها را دریافت کند و به صورت همزمان ببیند. در این صورت لازم است که دستگاه با نرم افزار مخصوصی که از شرکت تولید کننده به کاربر داده می­شود نصب گردد تا بتواند به درستی و همزمان ویدئو ها را دریافت کند. این نرم افزار تقریبا تمامی سیستم­های عامل مثل  Windows, Android, iOS, Linux, and Blackberry را پشتیبانی می­کند.

دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

مزیت های کنترل از راه دور محصولات

قابل استفاده از طریق تمامی دستگاه­های رایانه، لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت وغیره
پشتیبانی سیستم عامل­های Windows, Android, iOS, Linux, and Blackberry
قابلیت نصب و راه اندازی آسان نرم افزار
پخش ویدئو به طور همزمان(زنده) در کنترل از راه دور
ذخیره سازی و قابلیت پخش مجدد ویدئوهای پیشین از طریق تلفن همراه
قابلیت دریافت ویدئو در هرنقطه از جهان در صورت دسترسی به اینترنت معتبر و مناسب
وجود برنامه(application) هایی با عملکرد و دسترسی آسان برای کاربر
پشتیبانی از ویدئو با کیفیت بالا و قابلیت­های زوم
پخش ویدئو به صورت یکنواخت و بدون وجود انقطاع و پارازیت
قابلیت اتصال به تعداد نامحدود کانال CCTV
کنترل و نظارت از راه دور آسان برای کاربران CCTV

شرکت روش اندیشه مطلق با افتتاح اولین فروشگاه انلاین بایمن کالا درایران لطفا وارد سایت بایمن کالا شده و انلاین محصولات خود را با خیال راحت خریداری کنید (لینک سایت

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.