شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات 

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی روش اندیشه مطلق به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت روش اندیشه مطلق  هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری روش اندیشه مطلق  و سایر خدمات ارائه شده توسط روش اندیشه مطلق  به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات روش اندیشه مطلق  است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین روش اندیشه مطلق  از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های روش اندیشه مطلق  منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های روش اندیشه مطلق تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات روش اندیشه مطلق  اقدام کند.

همچنین از آنجا که روش اندیشه مطلق  یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط روش اندیشه مطلق  از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با روش اندیشه مطلق  همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت روش اندیشه مطلق  عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط روش اندیشه مطلق  بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.
– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.

– خریداران حداکثر تا 2 روز بعد از ثبت سفارش و قطعی شدن آن، فرصت دارند درخواست ارسال فاکتور را ثبت کنند. 
– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک  کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت 16 هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل 1 روز کاری بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در اهواز  و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
– 2 روز کاری فاصله زمانی تحویل برای کالاهای فروشندگان، به معنای این است که در صورت خرید کالای فروشندگان ، شروع پردازش سفارش حداکثر2 روز پس از زمان سفارش‌گذاری در روش اندیشه مطلق  است. 
– منظور از 2 روز کاری، زمان آماده‌سازی و ارسال کالا به انبار روش اندیشه مطلق توسط فروشنده است، که امکان دارد این زمان بسته به نوع کالا تغییر یابد.
– در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و روش اندیشه مطلق  مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
– در صورتی‌که روش اندیشه مطلق تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمی‌شود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیف‌ها نمی‌شوند.
– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه روش اندیشه مطلق  است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.
شرکت روش اندیشه مطلق