نحوه قراردادن تصاویر دوربین امنیتی در وب سایت

آیا دوست دارید نحوه قرار دادن یک تصویر زنده ویدئویی از طریق دوربین‌ امنیتی در وب سایت‌تان را یاد بگیرید؟ این مقاله یکی از راه‌های این‌کار را با استفاده از یک دوربین مدار بسته آنالوگ و سرور شبکه ویدئویی را آموزش می دهد. این نحوه کار بر اساس تجربیات اخیر من در سر و کار داشتن با مشتریان آینده نگر شرکت دوربین‌ مدار بسته نوشته شده است.

دوربین‌های مدار بسته زنده
در اینجا تصویری زنده از یک دوربین امنیتی نصب شده در دفتر شرکت دوربین‌ مدار بسته  واقع در پالم بیچ غربی ایالت فلوریدا را شاهد هستید. تصاویر این دوربین با همان تنظیماتی روی این رایانه تعبیه شده که بیشتر در گفتگو با مشتری به او توصیه کرده بودم از آن استفاده کند. این وب سایت از طراحی وب سایت پاسخگو استفاده می‌کند بدین معنی که کد HTML نوشته شده روی این سایت رای جاسازی ویدیو بر اساس تنظیمات نمایشگر دسکتاپ، صفحه تبلت و مرورگر وب تلفن همراه و با توجه به اندازه صفحه نمایش و رزولوشن دستگاه‌های مورد نظر  به طور اتوماتیک تنظیم می‌گردد. به زبان ساده، ویدیو و تمام عناصر دیگر روی صفحه دسکتاپ و مرورگرهای تلفن همراه به صورت مطلوب نمایش داده خواهد شد.

نمایش تصویر دوربین‌های امنیتی در وب سایت
مالک یک کسب و کار ساخت ماشین لباسشویی در نیویورک اخیراً با من تماس گرفت چون می‌خواست تصاویر ویدئویی دریافتی از دوربین‌ امنیتی شرکتش که با استفاده از یکی از دوربین‌های مدار بسته موجود در سیستم امنیتی آن تهیه می‌گردید، روی وب سایت شرکت دیده شود. او می‌خواست مشتریان‌اش در هر لحظه‌ای که دلشان بخواهد بتوانند با استفاده از رایانه رو میزی یا گوشی تلفن همراه‌شان، پرسنل شرکت او را در حال در کار در کارخانه به تماشا بنشینند. سیستم موجود در محل کار او از چهار دوربین امنیتی و یک DVR تشکیل می‌شد (معمول‌ترین نحوه تنظیمات دوربین‌ مدار بسته برای یک کسب و کار کوچک). سیستم او از دوربین‌های استفاده می‌کرد با کابل‌های کواکسیال RG59 دوربین‌ مدار بسته آنالوگ را به DVR متصل می‌کرد. یکی از چهار دوربین تصویری کلی از محلی دریافت می‌کرد که همه ماشین‌های لباسشویی در ان محل تولید می شدند. این همان دوربین امنیتی بود که او می‌خواست تصویرش به وب‌سایت شرکت اضافه شود.

او همچنین می‌خواست DVR موجود را تعویض کند زیرا امکان اتصال از راه دور از طریق کامپیوتر مک یا تلفن همراهش با دستگاه وجود نداشت و دستگاهش از چنین امکانی پشتیبانی نمی‌کرد. او یک گوشی آی فون و شوهرش هم یک دستگاه اندروید داشت. آنها هر دو می‌خواستند این امکان را داشته باشند که از راه دور با سیستم خو مرتبط شوند و بتوانند در صورت بروز مسئله‌ای، قادر به دیدن و بازپخش تصاویر ضبط شده داشته باشند.

آخرین مورد نیاز او مانیتوری بود که تصاویر این دوربین را برای همه مشتریان پخش کند به نحوی که آن‌ها بدانند کل مجموعه کسب و کار او توسط دوربین‌های امنیتی  به طور مداوم کنترل می شود.. او می‌خواست این مانیتور تصاویر هر چهار دوربین را روی خود نمایش دهد. این مانیتور می بایست روی دیوار ورودی شرکت او نصب می شد تا همه افرادی که وارد شرکت می شدند بتواند براحتی آن را مشاهده کنند.

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.