فروش راهبند اهواز

فروش راهبند اهواز

راهبند چیست؟

به طور کلی از راهبند ها برای در اختیار گرفتن نحوه تردد وسایل نقلیه استفاده می شود. راهبند ها همچنین برای کنترل ترافیک، اخذ عوارض در پارکینگ ها و اتوبان ها، بالا بردن امنیت مکان های با اهمیت بالا همچون ساختمان های اداری و تجاری، مکان های دولتی و نظامی، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن و … استفاده می شود.

از دیگر ویژگی های راهبند می توان به قابلیت اتصال انواع تجهیزات کنترل تردد (دوربین تشخیص پلاک، تگ RFID، دستگاه کارتخوان و … ) اشاره کرد که می توان با این تجهیزات راهبند را هوشمند کرد تا در غیاب نگهبان کار خود به درستی انجام دهد.

نحوه انتخاب راهبند

چند نکته قبل از انتخاب راهبند حائز اهمیت می باشد که باید از آن آگاهی داشته باشیم :

1- متراژ فضایی که میخواهیم محدود کنیم

2- میزان رفت و آمد در آن فضا

3- میزان اهمیت آن فضا

با توجه به آیتم های فوق الذکر می توان از انواع راهبند میله ای (متداول ترین نوع راهبند)، راهبند ستونی یا بولارد (موارد امنیتی و مکان های با محدودیت ارتفاع)، راهبند زنجیری (برای پوشش متراژهای بالا)، راهبند میله ای با بازوی تا شونده (برای مکان های مسقف و دارای محدودیت ارتفاع)، راهبند دفنی (برای موارد امنیتی و نظامی) و … به منظور این هدف بهره جست. خود این راهبند ها نیز به دو دسته ی الکتروهیدرولیکی (تردد بالا) و الکترومکانیکی (تردد نرمال) تقسیم می شوند که نحوه ی سیستم کارکرد این دو مدل متفاوت می باشد.

سیستم هیدرولیک در تولید راهبند ها میتواند تفاوت را چشم گیر کند زیرا باعث از بین رفت اصحطکاک قطعات می شود و عمر دستگاه بالا رفته و همچنین نیاز به سرویس های دوره ای به حداقل می رسد، البته این در صورتی است که تردد ما در شبانه روز بالاتر از 500 مرتبه باشد.

تجهیزات جانبی راهبند

درجه حفاظتی IP : بسیاری از تجهیزات الکترونیکی باید در طول مدت استفاده در مواجه شدن با آلاینده‌ها، رطوبت و ضربه از خود مقاومت نشان دهند. درجه محافظت که معمولا به عنوان (IP (Ingress Protection بیان می شود، مشخص‌کننده‌ ی این موضوع است که تا چه حد می‌توان بدون در نظر گرفتن امنیت به مقاومت دستگاه اطمینان کرد IPیک کد دو رقمی است IPXYکلمه IP که در تمامی کد ها مشترک است، نشان دهنده این است که کد دو رقمی که بعد از آن می آید بیان کننده میزان حفاظت بدنه تجهیز در برابر نفوذ آب، اجسام خارجی و دسترسی کاربر می باشد.
اولین رقم نشان دهنده درجه حفاظت درمقابل تماس و نفوذ اجسام خارجی و دسترسی به قسمت های خطرناک است و دومین رقم نیز درجه محافظت در مقابل نفوذ آب و مایعات را نشان می دهد.

رقم اول

درجه حفاظتی

0

هیچگونه حفاظتی در برابر قسمت‌های برقدار و یا متحرک داخل محفظه و همچنین هیچگونه حفاظتی در برابر ورود اجسام خارجی به داخل جسم وجود ندارد.

1

در برابر تماس‌ های اتفاقی یا غیر عمدی با قسمت‌ های برقدار یا متحرک دستگاه حفاظت شده ولی عمداً و با اراده می‌توان به قسمتهای برقدار و یا متحرک دستگاه دست زد و به طور خلاصه دستگاه در برابر ورود اشیاء با قطر بزرگتر از 50 میلیمتر حفاظت شده است.

2

قسمت‌ های برقدار و یا محرک داخل دستگاه در برابر انگشت محافظت شده و یا به عبارت دیگر دستگاه در برابر ورود اشیاء خارجی با قطر بزرگتر از 12 میلیمتر حفاظت شده است.

3

قسمت‌ های برقدار و یا متحرک داخل دستگاه در برابر ورود ابزار، سیم و هرچیز دیگر با قطر بیش از 5/2 میلیمتر حفاظت شده و به طور کلی اشیاء با قطر بیش از 5/2 میلیمتر نمی توانند وارد دستگاه شوند.

4

قسمت‌ های برقدار و یا متحرک داخل دستگاه در برابر ورود اجسام خارجی بیش از یک میلیمتر محافظت شده است.

5

حفاظت کامل در برابر تماس با قسمت‌های برقدار یا متحرک دستگاه، منفذهای ورود گرد و غبار به داخل دستگاه به طور کامل مسدود نشده ولی گرد و غباری که وارد دستگاه می‌شود باعث اختلال در سیستم داخلی و عملکرد دستگاه نمی گردد

6

قسمت‌های برق‌دار و یا متحرک داخل دستگاه به طور کامل در برابر تماس‌های خارجی حفاظت شده و مطلقاً منفذی جهت ورود گرد و غبار به داخل دستگاه وجود ندارد.

رقم دوم

رقم دوم

درجه حفاظتی

0

دستگاه هیچ گونه حفاظتی در برابر آب ندارد.

1

دستگاه در برابر قطرات متراکم شده که به طور قائم از بالا بر روی قاب آن می چکد محافظت شده است.

2

دستگاه در برابر باران که به طور قائم یا با زاویه 60 درجه نسبت به خط قائم به بدنه آن ببارد حفاظت شده است.

3

دستگاه در برابر باران که به طور قائم یا با زاویه 60 درجه نسبت به خط قائم به بدنه آن ببارد حفاظت شده است.

4

دستگاه در برابر پاشش آب در هر جهت به بدنه آن حفاظت شده است.

5

دستگاه در برابر پاشش آب با فشار از هر جهت به بدنه آن در شرایط معین حفاظت شده و خطر جدی برای دستگاه ندارد.

6

دستگاه در برابر موقعیت خاص عرشه کشتیها حفاظت شده و در این شرایط آب وارد دستگاه نمی شود

7

دستگاه در برابر غوطه ور شدن در آب حفاظت شده، وقتی جسم در داخل مایع غوطه ور است در فشار معین مایع و زمان معین آب وارد دستگاه نمی شود.

8

دستگاه در برابر غوطه ور شدن در آب در زمان نامحدود حفاظت شده، وقتی دستگاه در عمق معین از آب قرار میگیرد برای زمان نامحدود آب وارد دستگاه نمی شود.

باطری پشتیبان Backup : باطری پشتیبان در زمان قطع برق مانع از کار افتادن راهبند می شود و برق دستگاه را به وسیله باطری تامین می کند. راهبند هایی که این ویژگی را ندارند داری خلاص کن دستی می باشند تا در صورت قطع برق بتوان آن ها را خلاص کرد.

لوپ دیتکتور Loop Detector : لوپ دتکتور نام سنسوری است که از آن برای تشخیص تغییر میدان مغناطیسی استفاده می شود. لوپ دتکتور به تنهایی قابل استفاده نیست و برای بهره مندی از آن باید یک رشته سیم که به صورت حلقه قرار داده شده است را به سنسور متصل نمود. به این حلقه سیم لوپ گفته می شود. مکانیزم عملکرد این سنسور بر پایه اصول الکترومغناطیس می باشد. وجود دوعدد حسگر از نوع Loop Detector امکان ورود و خروج وسایل نقلیه را به صورت اتوماتیک فراهم می سازد.

اینکودر Encoder : اینکودر دستگاهی الکترونیکی است که اطلاعات دریافتی را به صورت کد ارسال می نماید و در پایانه این اطلاعات توسط دستگاه دیگری به نام دیکودر رمزگشائی و بنا به نیاز پردازش می گردد. این دستگاه در راهبند دارای چشم‌‌های حسگر مانع می‌باشد تا از برخورد احتمالی با شخص و یا وسیله نقلیه جلوگیری شود و کلاچ هوشمند سیستم در صورت برخورد ، مانع را تشخیص داده و عکس العمل مناسبی نشان خواهد داد.

قیمت انواع راهبند و نصب راه بند اتوماتیک برقی

فناوری های مختلف برای یک راهبند مانع اتوماتیکی وجود دارد. یکی از آنها الکترومکانیکی است که به دلیل قابلیت اطمینان آن به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد. فناوری های دیگراغلب تولید کنندگان خاص است. این دستگاه های الکترومکانیکی با واحدهای درایو 24 وات DC که می توانند به طور مداوم بدون گرما تولید شوند، به وجود می آیند، بنابراین موانع الکترومکانیکی می توانند به صورت مداوم مورد استفاده قرار گیرند .معمولا یک راهبند اتوماتیک دارای یک دوربین مدار بسته است که به صورت مداوم در حال ثبت تصویر بوده و یکی از اجزا سیستم کنترل تردد می باشد. مزیت وجود دوربین مدار بسته ثبت پلاک تمامی خودروها است که علاوه برآن تصویر صورت راننده و سرنشینان به طور واضح ثبت میگردد.

راهبند چیست؟

فروش راهبند خوزستان

راهبند وسیله ای است که با به کار بردن آن می توان ورود و خروج وسیله نقلیه را کنترل کرد. راهبند اتوماتیک که بیشترین کاربرد را برای پارکینگ های عمومی پرتردد دارد می تواند به دستگاه های کنترل تردد نیز متصل گردد. البته راهبند از لحاظ کارکرد به چند گونه تقسیم بندی می شود که می توان مدل بوم دار را پر کاربردترین آن دانست و در رده بعدی مدلهای بولارد و زنجیری قرار دارد.

راه بند معمولا برای گودال های بوم در سطوح عبور، جابجایی، پارکینگ، ایستگاه های بازرسی و ورود به مناطق محدود شده وجود دارد. آنها همچنین روش معمول برای کنترل گذر از طریق غرفه های توزیع می باشند و همچنین می توانند در برخی از رمپ های ورودی آزادراه وجود داشته باشند که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند تا ترافیک را در صورت تصفیه تصادف یا توقف جاده بدون نیاز به اعزام کارگران جاده یا قانون استفاده از وسیله نقلیه برای جلوگیری از راه مورد استفاده قرار گیرد. بعضی از دروازه ها دارای بوم اتوماتیک و مجهز هستند، دیگران به صورت دستی عمل می کنند اما گیت های دستی گاهی اوقات به شیوه ی دروازه ی معمولی آویزان می شوند. در بعضی از نقاط، دروازه های بوم در خیابان های حومه ای به عنوان یک وسیله تسکین دهنده ترافیک نصب شده و از طریق ترافیک جلوگیری می شود، در حالی که اجازه می دهد وسایل نقلیه مجاز مانند خدمات اورژانسی و اتوبوس بتوانند از مسیر کوتاه تر و مستقیم تر استفاده کنند

انواع راه بند :

راهبند اهرمی

معمولا اکثر مکان هایی که نیاز به کنترل تردد دارند مانند پارکینگ و… از مدل اهرمی استفاده میکنند این مدل یکی از پر مصرف ترین های مورد استفاده در بازار دسته بندی میشود این مدل از دسته ارزان ترین و متداول ترین های بازار میباشد . سهولت نصب و راه اندازی راه بند نسبت به مدل های دیگر ویژگی دیگر این نوع به حساب می آید و نحوه کار به صورت زیر میباشد:

یک دکل که معمولا ارتفاع آن به یک متر میرسد بر روی زمین ایستاده در کنار مسیر تردد نصب شده و یک اهرم که بسته به اندازه طول کار قابل اندازه گیری و انتخاب میباشد به دکل متصل میشود طول اهرم از 1٫5 متر الی 8 متر متفاوت میباشد که این مقدار بسته به پوشش کامل مسیر قابل انتخاب میباشد مدل اهرمی معمولا به دلیل استهلاک پایین و عملکرد سریع از محبوب ترین انتخاب های راهبند میباشد در بعضی از مدل ها اهرم دارای چراغ یا ال ای دی میباشد که اینکار باعث دیده شدن بهتر اهرم در شب میشود .

مدل اهرمی در دو نوع الکترومکانیک و هیدرولیکی موجود هستند که مدل هیدرولیکی آن برای مسیر هایی با تردد سنگین بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد بر روی هر دستگاه تعداد 2 ریموت وجود دارد که بسته به مدل تا تعداد محدودی قابل افزایش میباشد و برای تعداد بالای ریموت (مثلا ورودی ساختمان با واحد بالا) باید از یک مدار افزایش ریموت استفاده کرد .

راهبند بوم تاشو

پارکینگ یا مکانی که قرار است راهبند نصب شود را در نظر بگیرید ارتفاع از کف تا سقف مثلا چهار متر میباشد در این صورت نمیتوانیم از مدل اهرمی استفاده کنیم چون فقط حدود یک متر خود بدنه میباشد که به زمین متصل میشود و ارتفاع در حال باز شو فقط 3 متر است و ما یک متر از ارتفاع کم داریم و باید برویم سراغ مدل تاشو که بهترین انتخاب برای ما میباشد این مدل همانند نوع اهرمی میباشد با این تفاوت که بوم یا اهرم متحرک بعد از باز شدن کامل خم میشود تا فضای کمتری را اشغال کند در اصطلاح بوم را بوم شکسته نیز مینامند مدل تاشو برای مکان هایی که دارای سقف کوتاه تری هستند توصیه میشود و از نظر عملکرد هیچ تفاوتی با اهرمی ندارد به کمک متخصصین نصب این حرفه میتوان با تنظیماتی در بوم  اندازه ی ارتفاع بوم را کوتاه تر کرد تا بتوان در پارکینگها و یا محل هایی که سقف کوتاه دارند استفاده کرد. بوم این مدل از راهبندها معمولا پنج متری میباشند که هنگام باز شدن و جمع شدن به نصف کاهش مییابد .

راهبند تلسکوپی

مدل تلسکوپی نوعی از مدل اهرمی میباشد فقط با این تفاوت که اهرم راهبند بالا نمیرود و به صورت افقی تغییر اندازه میدهد یعنی با زدن ریموت اهرم به جلو رفته تا مسیر را مسدود کند .

راهبند فنس دار

راهبند فنس دار برای مکان هایی که نیاز میباشد که پایین راهبند به صورت بسته باشد استفاده میشود معمولا حصاری در پایین میله طراحی شده است که جدای دید بهتر میله بتواند محیط بسته شده را کامل تر پوشش دهد .

راهبند یکی از محصولاتی است که جزو درب های اتوماتیک محسوب می شود. راهبند به عنوان ابزاری برای کنترل عبور و مرور ساختمان ها استفاده می شود. راهبند وسیله ای است که با به کار بردن آن می توان ورود و خروج وسایل نقلیه را کنترل نمود. این نکته را خاطر نشان کنیم که راه بند ها انواع مختلفی دارند و راه بند اتوماتیک که بیشترین کاربرد را برای پارکینگ های عمومی پرتردد دارد می تواند به دستگاه های کنترل تردد نیز متصل شود.

البته راه بند از لحاظ کارکرد به چند گونه تقسیم بندی می شود که می توان مدل بوم دار را پر کاربردترین آن دانست و در رده بعدی مدل های بولارد و زنجیری قرار دارد. ایمن صنعت با سال ها تخصص درخصوص تولید، راه اندازی و نصب انواع راه بند ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

به تجهیزاتی که به صورت افقی بر روی یک پایه قرار داشته و یک ارتفاع مشخصی از زمین دارد راه بند گفته می شود از آن برای مسیر ورودی مکان های مختلف استفاده می شود. راهبند ها تجهیزاتی هستند که در مکان های پر تردد مثل مسیر های ورودی کارخانجات، مجتمع های مسکونی، پالایشگاه ها، عوارضی ها و پارکینگ های عمومی کاربرد دارند.

انواع راه بند :

راهبند اهرمی یا بازویی
راهبند ستونی (بولارد)
راهبند تاشو
راهبند تلسکوپی
راه بند زنجیری
راهبند الکترومکانیک
راهبند الکتروهیدرولیکی
موانع اتوماتیک ما، موانع پارکینگ خودرو و موانع ترافیکی باعث نگرانی در مورد پارکینگ خودرو، در اطراف هر توسعه شهری مدرن می شود که به شیوه ای امن و با هزینه ای مواجه می شود. تمام موانع پارکینگ ما به عنوان استاندارد، با جعبه دنده سنگین و موتور نصب شده است، شما را قادر به مقابله با هزاران چرخه عملیاتی روزانه است. موانع همچنان زمان باز و بسته شدن سریع را حفظ خواهند کرد، که به صورت هدفمند طراحی شده است تا جریان ترافیک را افزایش دهد و در عین حال جلوگیری از گود برداری است. تمام موانع اتوماتیک ما با هر دو دستگاه ایمنی (شامل حلقه های ایمنی یا عینک های ایمنی و بعضی موارد هر دو) می باشد و “Stop ” به طور استاندارد به روی آن نشانه گذاری می شود و به طور کامل IP رتبه بندی می شود و به شما آرامش می دهد مانع از شما شده و کاملا امن است.

قیمت خرید و نصب راه بند چگونه است؟

راهبند ابزاری کاربردی برای کنترل تردد است که عموما در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار کاربرد فراوانی در ورودی پارکینگ عمومی، مجتمع های مسکونی یا غیر مسکونی و غیره دارد. از نظر کاربردی، این ابزار باعث کنترل ترافیک می شود و رفت و آمدها را تحت کنترل می گیرد. بنابراین برای ایجاد امنیت گزینه بسیار مناسبی است بنا به نیاز و کاربری محل، از  مدلهای هیدرولیک و الکترو مکانیک، پر تردد و کم تردد، استفاده می شود یکی از این انواع راهبند استفاده می شود که فروشگاه دکاشاپ لیست قیمت آنها را در جدول زیر به نمایش گذاشته است.

نصب راه بند چگونه است؟

برای نصب تجهیزات راهبند فضای مورد نیاز برای نصب دستگاه و لوازم جانبی بسته به ابعاد کار متفاوت است. بنابراین نصاب های راهبند خود بهترین راه را انتخاب می کنند. برای نصب راهبند باید دو نکته کلی را در نظر قرار داد. اول محل نصب راهبند دارای شرایط مطلوب باشد و نکته دوم آن که طریقه نصب راهبند به درستی انجام شود. به طور مثال برای محل نصب راهبند باید نکات زیر به طور کامل رعایت شود:

محل نصب نباید در محل عبور آب یا باغچه باشد.
در صورت عبور کابل های هوایی و یا شاخه درخت از فضای بالای دستگاه یا تیرک باید محل نصب تغییر کند و یا موانع برطرف شوند، تا تیرک هنگام عمود شدن با آنها برخورد نکند.
در نظر گرفتن محل تردد عابر پیاده (محل نصب باید طوری باشد که عابر از پشت راهبند تردد کند نه از سمت نوک تیرک که احتمال برخورد تیرک با عابر به حداقل برسد.)
محل نصب باید تا حد امکان به اتاق نگهبانی نزدیک باشد

راه بند اهرمی یا بازویی چیست؟

راه بند اهرمی یا بازویی یک ستون عمودی به طول یک متر که در زمین نصب شده است و یک اهرم به طول 8-2 متر که به صورت افقی روی ستون نصب می گردد. مدل های اهرمی معمول ترین و متداول ترین در نوع خود بوده و این قیمت راهبند مناسب تر است. نکته قابل توجه اینکه به دلیل بلند بودن طول اهرم یا بوم، ممکن است در برابر باد های شدید دچار تنش پیچشی (سخت ترین نوع تنش) در قسمت پایه شود، بنابراین نصب راه بند باید با دقت فراوان انجام گردد. در انتهای کار آموزش کلی در مورد نصب راهبند خواهیم گذاشت که بررسی آن را پیشنهاد می کنیم. یکی از بهترین ویژگی های راهبند اهرمی سرعت بالای آن است که میتوان آن را از پارکینگهای عمومی گرفته تا عوارضی های پر تردد نصب کرد.فروش راهبند خوزستان

راه بند تاشو و نصب آن:

راهبند تاشو (folding boom barrier) برای مکان هایی که دارای محدودیت ارتفاعی دارند بیشتر استفاده می شود که از این نوع راه بند به نام های راهبندهای زیر سقفی یا راهبند تاشو و گاهی راهبند مفصلی یاد می شود . بوم راهبند تاشو یکی از پرطرفدارترین راهبندهای موجود در بازار است. همان طور که می دانید از این نوع راه بند به دلیل بوم بلندی که دارد در مکان هایی که دارای محدودیت ارتفاعی هستند استفاده می شود.

راه بند تاشو با فرمان حرکت از سوی مرکز کنترل خود بر روی خود تا شده و مشکلی را برای باز و بسته شدن ایجاد نمی کند. تا شدن روی خود کمتر از 6 ثانیه زمان می برد .راهبندهای تاشو دارای استانداردهای حفاظتی بوده و از خصوصیات مهم بوم راهبند تاشو محسوب می شود.

راهبند چه کاربردی دارد ؟

جهت مدیریت کنترل تردد وسایل نقلیه و عابر پیاده

راه بند تاشو در مکان هایی با ارتفاع کم کاربرد دارد

کاربردی در ساختمان هایی با سقف کوتاه

برقراری امنیت

راهبند چیست ؟

راهبند‌ ها دستگاه هایی هستند که در اماکنی همچون ورودی پارکینگ ها، ورودی مراکز اداری، ایستگاه های مترو و… برای مسدود کردن مسیر و کنترل عبور خودرو و یا اشخاص مورد استفاده قرار می‌گیرند و در دو نوع راه بند خودرویی و راهبند نفر رو هستند. راهبند به وسیله ای گفته می شود که معمولا شامل یک بدنه، میله، سیستم محرک، فنر تعادل و مرکز کنترل می باشد.

عملکرد راه بند چگونه است ؟

راهبند پارکینگ به عنوان ابزاری برای کنترل عبور و مرور ساختمان ها استفاده می گردد. عملکرد انواع آن ها به سادگی امکان پذیر می باشد. به این ترتیب که با بالا و پایین رفتن آن مسیر حرکت برای رفت و آمد باز خواهد شد. راه بند ها به صورت کلی در مدل های دستی و اتوماتیک ساخته شده اند. در اینجا سعی می کنیم انواع اتوماتیک آن را معرفی و مقایسه کنیم تا در نهایت امکان خرید آن به سادگی برای شما فراهم آید. ترکیب این سیستم با دیگر محصولات کنترل تردد می تواند برای افزایش امنیت و سهولت ثبت و کنترل رفت و آمد ها استفاده گردد. اصلی ترین وظیفه این ابزار، کنترل تردد وسیله نقلیه می باشد. برخی از راهبند ها امنیت بالایی را برای ورودی ها به ارمغان می آورند که می توان انواع بولارد یا ستونی را در زمره آنها دانست. کاری را که این محصول بر عهده دارد معمولا نمی توان از جک پارکینگی انتظار داشت؛ چرا که در صورت استفاده از جک درب اتوماتیک تردد به کندی انجام می پذیرد و در صورت تردد بالا عمر دستگاه بسیار پایین می آید.

انواع راهبند به چند دسته تقسیم میشوند ؟

بسته به عرض ورودی پارکینگ یا محوطه می توان از نوع تک اهرم یا دو اهرمی استفاده نمود. در شرایطی که دو بازوی متحرک برای مجموعه به کار رود طبیعتا شما به دو موتور و گیربکس نیاز خواهید داشت. این دو بازو در دو طرف ورودی قرار می گیرند. به علاوه می توانید از راهبند ستونی برای شرایطی که نیاز به امنیت بالا دارند، استفاده کنید. بر اساس چگونگی عملکرد، می توان این محصولات را به چند دسته اهرمی، ستونی و زنجیری تقسیم کرد .

قیمت راهبند چگونه محاسبه میگردد ؟

قیمت راه بند بر اساس نوع عملکرد و میزان کارکرد تعریف می گردد. قیمت انواع هیدرولیکی نسبت به مدل های الکترومکانیک بیشتر است. همچنین تعداد تردد نا محدود نیز می تواند در قیمت راهبند پارکینگ تغییر ایجاد نماید. البته برند و کشور سازنده نیز در قیمت گذاری تاثیر گذار است. به طور مثال برند های ایتالیایی یا آلمانی تولیداتی با قیمت بالا عرضه می کنند. از معروفترین برند های تولید کننده آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: بتا – سیماران – بی اف تی BFT – فک – نایس – فادینی و …

راه بند تاشو چه ویژگی هایی دارد؟

ساختمان هایی که دارای سقف کوتاه و کم ارتفاعی هستند.
برای ورودی پارکینگ، تقاطع ریل راه آهن ، عوارضی جاده  و مکان های صنعتی و مسکونی، ساختمان های اداری و تجاری و پمپ بنزین ها و … از این راه بند استفاده کرد.
امکان تاشو بودن بازو در هنگام باز شدن راه بند
قابلیت نصب فلاشر و چشمی را بر روی خود دارند.
راه بند تلسکوپی و نصب آن:

راهبند تلسکوپی به طور معمول در محل های پارکینگ ، پاسگاه ها و ورودی های مناطق محدود مشاهده می شود. راه بند فوق  همچنین یک روش معمول برای کنترل گذر از غرفه های عوارض هستند. این مانع قابل توسعه برای تأمین امنیت پارکینگ ، بسیار سبک وزن اما پایدار می تواند برای محیط های داخلی و خارجی استفاده شود. قابلیت نصب سریع و آسان دارند. مناسب برای بستن راه های دسترسی خروجی ها و ورودی ها هستند.

راهبند تلسکوپی از یک یا چند مؤلفه برای ایجاد یک راه حل خودکار بررسی ترافیک استفاده می کنند. این اطمینان را می دهد که فقط وسایل نقلیه مجاز قادر به ورود به منطقه ای هستند که راه حل دسترسی را کنترل می کند. هنگامی که به طور صحیح و توسط یک متخصص نصب شود ، یک راه حل کنترل دسترسی مناسب  در مقایسه با سایر اقدامات امنیتی محل تجاری ، صرفه جویی در وقت و هزینه کند.فروش راهبند اهواز فک

ویژگی راه بند های تلسکوپی :

قابلیت نصب سریع و آسان دارند

مناسب برای بستن راه های دسترسی

مناسب جهت بستن خروجی ها و ورودی ها

صرفه جویی در وقت و هزینه میکند

راهبند تلسکوپی از یک یا چند مؤلفه برای ایجاد یک راه حل خودکار بررسی ترافیک استفاده می کنند

هنگامی که به طور صحیح و توسط یک متخصص نصب شود یک راه حل کنترل دسترسی مناسب است

راه بند زنجیری و نصب آن:

برای راه بند های زنجیری اتوماتیک به مانند سایر راهبند های دیگر از دو نوع موتور الکترو مکانیکی و هیدرولیکی استفاده میشود. انتخاب نوع موتور برای راه بند های زنجیری بستگی به میزان تردد مکان مورد نظر دارد به طور خلاصه موتور ها هیدرولیکی از نیروی فشاره روغن برای کار استفاده میکند به همین دلیل قدرت و توان بالاتری نسبت به موتور های الکترو مکانیکی دارد از موتور های هیدرولیکی برای توان و سرعت عمل بالایشان در مکان های پر تردد به کار گرفته می شوند.

موتور های الکترو مکانیکی از قدرت پایین تری نسبت به موتور های هیدرولیکی برخوردار است بدین ترتیب اغلب از این موتور برای مکان های مسکونی استفاده میشود و موتور های هیدرولیکی قیمت بالاتری در مقابل موتور های الکترومکانیکی دارند و از لحاظ اقتصادی موتور های الکترو مکانیکی شرایط بسیار بهتری دارند.

راه بند ستونی و نصب آن:

راه بندهای بازویی ساده با راهبندهای ستونی ( بولارد) متفاوت هستند. راه بندهای بازویی فقط نقش شماتیکی داشته و به افراد نشان می دهند که اجازه تردد از معبر را فقط با داشتن مجوز خواهند داشت. حال تکلیف با افرادی که به هر دلیلی میخواهند وارد یک پارکینگ یا محوطه امنیتی بشوند چیست؟ وقتی شخصی بخواهد به هر طریقی وارد یک مجموعه شود آیا راه بندها ازلحاظ امنیتی مناسب هستند؟ پاسخ خیر است. در واقع در هر نقطه ای که از لحاظ امنیتی مهم می باشد، اجازه استفاده از راه بندهای معمول داده نمی شود و بایستی از راه بندهای ستونی با بولارد استفاده نمود.

راه بندهای ستونی را چگونه انتخاب کنیم؟

در کنار پارامترهایی مانند ظاهر بولارد، برند راهبند ستونی، ارتفاع ستون، کیفیت ساخت و . . .  انتخاب بولارد دارای دو پارامتر اساسی و اصلی برای انتخاب می باشد. در ادامه این دو پارامتر مهم تعریف می شود

Impact resistance مقاومت در برابر ضربه :

این مقدار که بر اساس ژول می باشد مقدار ضربه ای را نشان می دهد که بولارد یا راهبند ستونی توانایی تحمل دارد و پس از وارد شدن این ضربه بولارد از کار نمی افتد و به کارکرد خود ادامه می دهد

 Breaking resistance مقاومت شکست :

این مقدار که بر اساس ژول می باشد مقدار ضربه ای را نشان می دهد که بولارد یا راهبند ستونی پس از وارد شدن این فشار یا ضربه از کار افتاده و دیگر توانایی کارکردن را نخواهد داشت، البته بایستی در نظر داشت این مقدار، میزان ژولی را نشان می دهد که راهبند حتی با خراب شدن نیز اجازه عبور از معبر را نخواهد داد.

راه بند الکترومکانیک و نصب آن:

راه بند الکترومکانیک دارای یک موتور و یک گیربکس و چند فنر در درون بدنه می باشد که نیروی گردش را با قدرتی فراهم می کند که بوم 2 تا 8 متری را در چند ثانیه به بالا و پایین حرکت دهد. ولتاژ موتور این دستگاهها 24 ولت یا 220 هستند. فرق این دو نوع در میزان تردد در مدل الکترومکانیک است به این صورت که مدل 24 ولت برای تردد بالا و مدل 220 ولت برای تردد کمتر استفاده می شود. البته یکی از مزایای مدل 24 ولت اتصال به سیستم برق اضطراری با هزینه پایین است که در صورت قطعی برق راهبند همچنان به کار خود ادامه دهد.

راه بند الکتروهیدرولیکی و نصب آن:

راه بند هیدرولیکی برای تردد های بالا و یا نامحدود ساخته شده اند. سیستم کارکرد این نوع راه بندها شباهت بسیاری با راهبندهای الکترومکانیکی دارند با این تفاوت که موتور این دستگاه از روغن برای بالا و پایین بردن بوم استفاده می کند که هم استهلاک دستگاه بسیار پایین می آید و هم سرعت کارکرد می تواند بسیار بالا رود. راهبند هیدرولیکی را می توان برای عوارضی و پارکینگ هایی با تردد بسیار بالا مورد استفاده قرار داد، جایی که مدلهای الکترومکانیکی شاید نتوانند بیش از چند روز دوام آورند. ولتاژ کارکرد موتور راهبند های هیدرولیکی نیز 24 ولت و 220 ولت ساخته شده که مدل 24 ولت مزیت تردد بیشتر و کارکرد با برق اضطراری را دارا هستند.

فروش راهبند اهواز فک

فروش راهبند اهواز

فروش راهبند خوزستان

فروش راهبند اهواز
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.