دوربین مداربسته مایلسایت

دوربین مداربسته مایلسایت

شرکت مایل سایت milesight یک کمپانی ماهر و پیشرو در باب پباده سازی و ساخت سیستم های آنالیز چهره‌ای در مرزو بوم چین است , این موسسه در سال ۲۰۱۱ کار خویش را آغاز کرد و خیلی زود توانست در بازار تحلیل چهره ای عالم جایگاهی برای خویش کسب نماید . سیاست کمپانی مایل سایت ایجاد تولیدات امروزی با به کار گیری از تکنواوژی توسعه یافته است , این مجموعه با دقت به مجموعه تحقیق و بسط ی حاذق که دارااست توانسته است حجم متعددی از بازار کره جنوبی , اروپا و ایالات متحده را به خویش اختصاص دهد . این مارک علاوه بر چین در ایالات متحده و کره جنوبی هم دارنده خط ایجاد می‌باشد و به زودی هم در کشور‌ایران خط ساخت جدیدی را , منش اندای خواهد کرد .

معرفی دوربین پلاک خوان مایل سایت

شرکت مایل سایت با نصب سنسورهای کمپانی سونی در همه دوربین های خویش قابلیت و امکان روئیت تصویر رنگی در نور و روشنایی معدود را برای مشتریان خویش آماده نموده است , شناسایی صورت و تشخصیص پلاک خودروها تا فاصله‌ی ۳۰ متری از مهم ترین دست آورد های دوربین های بالت مایل تارنما می باشند , این محرمانه دوربین مداربسته با امکان تصویر برداری در نور و روشنایی اندک مورد ی قابل قبولی جهت شناسایی پلاک خودروهای در هم اکنون جنبش و همینطور سامانه ی پلاک خوان هست .

ویژگی و مشخصات دوربین پلاک خوان مایل سایت:

  • ایمیج سنسور سونی
  • پشتیبانی از حافظه‌ی جانبی SD کارت تا ۱۲۸ گیگابایت
  • فیلم‌برداری رنگی با کیفیت بالا در شب
  • داری استاندار IK10 ایستادگی برعلیه ضربه

معرفی دستگاه ضبط تصاویر مایل سایت

  • وضوح تصویر خروجی فراوان بالا ۴K
  • کیفیت ذخیره سازی تا ۱۲ مگاپیکسل
  • پشتیبانی از ۱ درگاه هارد دیسک تا ۱۰ ترابایت
  • پشتیبانی از دوربین های ۶۰ قاب بر ثانیه
  • سازش با دوربین های بقیه موجود در بازار

معرفی دوربین مداربسته بولت مایلسایت سری پرو

سری ماهر دوربین های مایل سایت برای افرادی پباده سازی شده که در پی کیفیت , پباده سازی ماهر و همینطور مطلوب برای اشخاصی که دنبال اطمینان به سیستم نظارتی خویش میباشند پیاده سازی شده‌است .

قیمت دوربین مداربسته مایلسایت

کمپانی مایل سایت milesight تحت عنوان یک کمپانی ماهر و توسعه یافته در مسئله پباده سازی و ساخت سیستم دوربین مدار بسته از سال ۲۰۱۱ کار خویش را آغاز کرد و خیلی زود توانست جای خویش را تحت عنوان یک مارک حاذق در بازار ارزیابی چهره ای گشوده نماید . این موسسه با ایجاد محصول ها پایین شبکه مشتمل بر دوربین مدار بسته , راس در دست گرفتن ضبط NVR و بقیه امکانات متعلق توانسته رضایت مشتریان خویش را در سراسر عالم جلب نماید . سیاست مایل تارنما ساخت محصول ها امروزی با به کار گیری از توسعه یافته ترین تکنولوژی های روز عالم است .

تاریخچه دوربین milesight

سهام داران کمپانی بزرگ و خوشنام Yealink که در سال 2001 ایجاد شده است جهت پاسخگویی به نیاز های بازار مبادرت به فعال سازی شرکت ها تازه Yeastar در حوزه پباده سازی و ساخت امکانات VoIP در سال 2007 و همینطور کمپانی مایل سایت Milesight در سال 2011 در حوزه دوربین های زیر شبکه کردند . همه خطوط ساخت و دفتر ها کلیدی این مارک ها در شهر تجاری شیامن میهن چین ساکن میباشد . کمپانی Milesight با اعتنا به پیشینه و تجربه جان دار و مجموعه R&D حاذق که در اختیارگرفت از سال 2012 تا کنون ترقی قابل توجهی در بازار داشته است و توانسته حجم متعددی از بازار اروپا و امریکا را به خویش اختصاص دهد . با اعتنا به تقاضای مضاعف این مارک در مرز و بوم امریکا و احترام ویژه به ایجاد باطن از سال 2016 با جذب نیروی های R&D در امریکا شرکتی به اسم Milesight USA Technology به ثبت رسیده است و کیفیت عالی شبیه , کالا به اسم مارک امریکایی به فروش می‌رود . در گسترش این مارک در کره جنوبی در سال 2017 یک خط ایجاد به وسیله نمانیده مارک Milesight در کره جنوبی فعال‌سازی شده‌است و همین مارک در آن مرز و بوم هم تحت عنوان مارک کره ای عرضه می شود .

لیست قیمت دوربین مداربسته مایلسایت

آخرها سال 1390 او‌لین مثال های تولید ها شرکت Milesight کیفیت تصاویر فوق العاده و به کارگیری از متریال مرغوب این مارک را در مقایسه با بقیه مارک ها سربلند کرد . در سود توانست مقام مطلوبی را در نهادهای مدنی به خویش اختصاص دهد . مارک Milesight دربازار جمهوری اسلامی ایران در حوزه پلاک خوانی چیره در شب معروفیت قابل توجهی پیدا نموده است که سبب شوید بیشتراز 350 دستگاه دوربین از این مارک در پروژه های ماهر پلاک خوانی در سال 96 در سرزمین استعمال شود . با توجه به کارکرد مطلوب این برند در این حوزه، تعداد قابل توجهی از خودرو های متحرک ثبت تخلف راهنمایی و رانندگی در چندین استان و همچنین خودروهای متحرک کشف جرم نیروی انتظامی به دوربین های حرفه ای Milesight مجهز گردید. با توجه به پیشینه و تجربه مدیران این برند در حوزه VoIP  قابلیت پذیرش پروتکل SIP از دیگر جذابیت های این برند می باشد.با این قابلیت براحتی امکان یکپارچه سازی سیستم تلفن و سانترال های تحت شبکه با سیستم نظارت تصویری فراهم می باشد.

نمایندگی دوربین مداربسته مایل سایت

صاحب نظران در حوزه دوربین مداربسته تحت شبکه با مقایسه کیفیت تصاویر و کارایی آنها بر این باورند دوربین مایل سایت می تواند از جهاتی قابل رقابت با محصولات کشور های کره ، ژاپن و حتی کشور های اروپایی باشد. تنوع و کیفیت محصول،قیمت بسیار مناسب و از همه مهمتر وجود دفتر خدمات پس از فروش این برند در کشور از دیگر مزیت های این برند می باشد.