استفاده از دوربین‌ مدار بسته USTREAM و CCTV

دوربین مدار بسته USTREAM

پخش زنده ویدئو بر روی اینترنت در چند سال گذشته بسیار محبوب شده و همچنان هر روزه طرفداران بیشتری به خود جلب می‌کند؛  سازمان‌ها و افرادی که می‌خواهند برای محصولات یا خدمات را تبلیغ کنند، یا مایلند حوادث اتفاق افتاده در محل کار‌شان را با استفاده از پخش زنده ویدئو از طریق اینترنت به نمایش عموم بگذارند. این مسئله به امری معمول برای صاحبان کسب و کار‌های مختلف تبدیل شده تا پخش زنده ویدئو خود را روی وب سایت‌شان قرار دهند و حتی ویدئوی زنده را روی تلفن‌های همراه مانند اپل آی فون یا گوشی‌های آندروید پخش کنند. استفاده از سرویس‌هایی همانند uStream و LiveStreamبه کاربران این امکان را می دهد که فیلم‌های خود را با استفاده از یک کامپیوتر ویندوز یا مک و یک دوربین آنالوگ، مانند دوربین‌های مدار بسته به صورت زنده پخش کنند.استفاده از دوربین مدار بسته uStream برای پخش ویدئوی زنده به دلیل قیمت پایین و در دسترس بودن تبدیل به یک انتخاب مردمی شده‌.

در اینجا آنچه برای پخش زنده تصاویر دریافتی از دوربین مدار بسته uStream و با استفاده از uStream بدان نیاز دارید (و یا هر سرویس دیگر پخش زنده تصاویر همچون LiveStream یا Justin.tv) آورده شده است:

دوربین مدار بسته uStream همراه با خروجی ویدئو BNC (اگر برای پیدا کردن چنین مشخصاتی به کمک نیاز دارید، کارشناسان شرکت دوربین مدار بسته uStream هروز می‌توانند در این زمینه یاری‌گر شما باشند). به تایید بسیاری از کارشناسن و نصابان دوربین مدار بسته uStream که اقدام به نصب و راه اندازی سیستم پخش زنده تصاویر ویدیویی روی اینترنت کرده‌اند، یکی از بهترین دوربین‌هایی که برای کار مورد نظر مناسب است دوربین BIPRO-S600VF12 outdoor CCTV camera است.
دستگاه ضبط ویدئو RCA به USB .این دستگاه‌ها ضبط سیگنال‌های آنالوگ را از دوربین تلویزیون مدار بسته و پخش زنده آن توسط PC متصل به آن را ممکن می‌سازند.
کابل BNC برای اتصال دوربین مدار بسته uStream به دستگاه ضبط ویدئو
یک کانکتور تبدیل BNC به RCA برای تبدیل اتصال BNC روی دستگاه ضبط فیلم (دستگاه Pinnacle دارای یک ورودی RCA است)
یک کامپیوتر ویندوز یا مک با ورودی USB
نرم افزار پخش uStream، LiveStream یا هر خدمات رسان دیگری که شما مایل به انتخاب آن باشید
اتصال سرعت بالا به اینترنت در محل PC پخش کننده. توصیه می‌شود حداقل سرعت آپلود ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه برای هر دوربین باشد.

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.