دوربین مداربسته کارخانه

اهمیت استفاده از سیستم­های نظارتی در کارخانه­ ها

کارخانه ­ها اماکن بزرگی هستند که می­توان در آن  ماشین آلات، تجهیزات، مواد اولیه و نیروی انسانی را دید. ممکن است این کارخانه­ ها محل تولید پوشاک، خودرو، فولاد و غیره باشد. مدیریت کارخانه­هایی که دربرگیرنده بخش­های مختلف و پیچیدگی وظایف هستند کار بسیار مشکلی است چون مدیر باید هم سطح تجارت و کسب و کار و هم سطح جامعه را در نظر داشته باشد. در اینجا امنیت یکی از مهمترین دغدغه­های فرد خوهد بود. به خاطر دلایلی که در ادامه مطرح می­کنیم برقراری امنیت در کارخانه­ها جزء امور ضروری محسوب می­شود.

در هر کارخانه­ای ماشین آلات و تجهیزاتی وجود دارد که از نظر اقتصادی و مالی بسیار گران بها هستند. همین ماشین آلات موجب جذب دزدان هم می­شوند. (این دزد ممکن است از کارکنان کارخانه یا از افرادی که در بیرون از کارخانه هستند باشد.)
کنترل و نظارت کارخانه­های عظیم با آن همه وسیله و تجهیزاتف انبار، محل نگهداری مواد اولیه و غیره از طریق افراد کار مشکلی است و هزینه زیادی می­خواهد.
برای امنیت بیشتر باید همه­ی ورود ها و خروج­ها ثبت شود.
کم شدن یا جابه جایی محصولات و بار در هنگام دریافت و ارسال محصولات باید کنترل شود.
موقعیت یابی کارگری که ممکن است در محل استقرار خود نباشد.
موارد فوق از جمله مشکلات رایجی است که با بهره گیری از سیستم های نظارت تصویری (دوربین­های مداربسته) به سادگی حل می­شود.

+ مزایایی که استفاده از یستم داربسته در این پروژه ها دارد:

امکان کنترل و نظارت تمامی بخش­های کارخانه به خصوص مناطقی که قبلا مورد تعرض و دزدی واقع شده بودند یا محدوده­هایی که ممکن است بیشتر در خطر باشند.
امکان مشاهده جزئیات نحوه­ی عملکرد کارگران با استفاده از قابلیت زوم بسیار بالا و دریافت تصاویر و ویدئو واضح و با کیفیت.
امکان کنترل بخش­های مختلف توسط یک شخص و از یک نقطه از طریق دوربین باعث کمتر شدن هزینه­ها می­شود.
سوئیچ بین حالت شب و روز و اشعه آی آر داخلی (Build-in IR) در هنگام شب که نور محیط کم است هم تصاویر واضحی ارائه می­کنند.

+ مزیت­ها و خدماتی که محصولات نظارتی رستر Raster با DVR و NVR همگام سازی شده و به روز می­توانند در این زمینه ارائه دهند:

کنترل از راه دور از طریق Android, iOS یا هر سیستم عامل دیگر
ضبط ویدئو با قابلیت تشخیص و شناسایی حرکات
انجام ضبط ویدئو به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی
پوشش ناحیه­ی خصوصی
ارائه جزئیات در صورت حذف بخشی از ویدئو
تشخیص نفوذ
قابلیت ضبط پیش از آلارم
ضبط دسترسی غیرمجاز
قابلیت ضبط مداوم ۶ ماه تا ۲ سال به صورت متوالی ( این میزان با توجه به هارد و محل ذخیره سازی دردستگاه های مختلف متفاوت است.)
قابلیت اتصال به دستگاه­ها و محصولات سایر شرکت های تولیدکننده
ظرفیت زوم اوپتکال دیجیتال
آلارم تشخیص حرکت
قابلیت تشخیص حرکات صندوق دار(شخص متصدی صندوق)
قابلیت شمارش افراد
قابلیت تشخیص چهره
قابلیت تشخیص حرکات و رفتار
قابلیت پلاک خوانی
قابلیت تشخیص جابه جایی اشیا
ضبط روی رید (Raid) تا ۱۵

+ کنترل از راه دور در سیستم­های نظارتی:

جدیدترین پیشرفتی که محصولات رستر Raster در زمینه نظارتی داشته­اند، تجهیز به قابلیت کنترل از راه دور و نظارت از طریق تلفن همراه است که با اتصال به اینترنت صورت می­گیرد. فرایند انجام کار این تکنولوژی بسیار پیچیده است، اما با کمک DVR های شرکت رسترRaster برای ما آسان شده است. این DVR ها قابلیت اتصال به اینترنت را دارند، در این صورت عملکرد ارسال تمام ویدئوهای ضبط شده از طریق اینترنت به صورت زنده به عملکردهای سیستم افزوده می­شود. در نتیجه هر دستگاهی (از قبیل رایانه، لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت وغیره) که نرم افزار مورد نیاز و کد مخصوص را داشته باشد می­تواند این اطلاعات و ویدئوها را دریافت کند و به صورت همزمان ببیند. در این صورت لازم است که دستگاه با نرم افزار مخصوصی که از شرکت تولید کننده به کاربر داده می­شود نصب گردد تا بتواند به درستی و همزمان ویدئو ها را دریافت کند. این نرم افزار تقریبا تمامی سیستم­های عامل مثل  Windows, Android, iOS, Linux, and Blackberry را پشتیبانی می­کند.

شرکت روش اندیشه مطلق با افتتاح اولین فروشگاه انلاین بایمن کالا درایران لطفا وارد سایت بایمن کالا شده و انلاین محصولات خود را با خیال راحت خریداری کنید (لینک سایت

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.