دوربین مدار بسته جعبه ای و دوربین مدار بسته پایه CS

ما انتخاب گسترده ای از دوربین مداربسته جعبه ای را انجام می دهیم. دوربین مداربسته ثابت، انتخاب محبوب برای نظارت تصویری است زیرا آنها پایه C استاندارد صنعت یا پایه CS را نشان می دهند که آنها را قادر به استفاده از انواع لنزها می سازد. این امر اجازه می دهد تا این دوربین های امنیتی سنتی تقریباً برای هر برنامه نظارت تصویری استفاده شوند، به همین دلیل آنها به طور گسترده در محیط های تجاری داخلی استفاده می شوند. آنها در یک مسکن ضد هوا محصور شده اند، اغلب خارج از منزل برای برنامه های کاربردی مانند نظارت بر محیط ساختمان و یا چراغ های ترافیک استفاده می شوند. از آنجا که دوربین های سبک امنیتی ما چنین دید قابل تشخیصی دارند، آنها اغلب به عنوان یک عامل بازدارنده جرم و جنایت استفاده می شوند، به وضوح به افراد اعلام می کنند که آنها تحت نظارت هستند.

چرا دوربین مداربسته جعبه ای را انتخاب کنیم؟
برای دوربین مدار بسته جعبه ای و یا دوربین امنیتی سنتی ثابت برای نظارت بر کسب و کار و یا فروشگاه خود در حال جستجو هستید؟ ما انتخاب گسترده ای از دوربین هایی با کیفیت بالا، در محیط داخلی و دوربین های ثابت در فضای باز را برای رفع نیازهای نظارتی خود پیشنهاد می کنیم.
دوربین مدار بسته جعبه ای، که همچنین به عنوان دوربین های پایه CS شناخته می شوند، برای طراحی سنتی، جعبه ای مانند خود نامیده می شوند. این دوربین ها اغلب در داخل خانه استفاده می شوند اما می تواند در خارج از خانه نیز استفاده شوند زمانی که در یک محفظه هوا قرار دارند. دوربین های پایه C / CS ما به دلیل انعطاف پذیری خود محبوب هستند. آنها شما را قادر به استفاده از انواع لنزهای دوربین های ثابت و چند کانونی می سازند، به طوری که شما می توانید لنزها را در صورت حرکت دوربین مدار بسته به محل جدید و یا در صورت تغییر نیازهای نظارتی خود تعویض کنید.
محدوده آنالوگ ما، شبکه IP و دوربین های لنز ثابت آنالوگ HD با آخرین ویژگی های و قابلیت های امنیتی، از جمله روز/ شب، WDR، ۲ طرفه صوتی، UTP، و بیشتر ارائه می شوند. از دوربین های آنالوگ جعبه ای تا ۷۰۰ خط رزولوشن تلویزیونی، و دوربین های جعبه ای IP تا رزولوشن ۵.۰ مگاپیکسلی انتخاب کنید.

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.