لوازم جانبی دوربین مدار بسته بخش اول

لوازم جانبی دوربین مدار بسته اغلب به دلیل میزان توجه بیش از حد بر روی خود  سیستم امنیتی دوربین مدار بسته نادیده گرفته می شوند. این قابل درک است دوربین مدار بسته و دستگاه ضبط تصاویر می توانند گران قیمت باشند. داشتن توجه کمتر به این اقلام کوچک می تواند کیفیت اقلام مهم تر را کاهش دهد. به حداکثر رساندن استفاده از دسته هایی که در زیر آمده است به شما در انتخاب و نهایت استفاده از سیستم دوربین مدار بسته تا حد ممکن کمک می کند. مطمئن شوید که شما با صرف نظر از جزئیات بی ارزش نهایت استفاده از امکانات خود را کرده اید.

تامین کننده های نیروی دوربین مدار بسته

هر دوربین مدار بسته نیازمند تامین کننده نیرو به صورت ۱۲ وی دی سی،  ۲۴وی اس سی، شارژ از طریق اثرنت است. این دو نوع از منابع تامین نیرو به صورت دی سی و ای سی هستند و اساسا بر روی دوربین مدار بسته آی پی پیشرفته استفاده می شوند و در بخش بعدی بحث خواهند شد.

آداپتورهای شارژ مجزا گزینه ای  قابل اطمینان و ارزان  برای پروژه های دوربین ۱-۲ هستند اما اگر شما دارای دوربین +۳ هستید یک تامین کننده نیروی چند دروازه ای پیشنهاد می شود. ما دارای مجموعه ای از تامین کننده های نیروی تک دوربینی و چند  دوربینی در همه زمان هستیم.

بیشتر دوربین مدار بسته ها بر روی ۱۲وی دی سی کار می کنند اما پیدا کردن دوربین هایی که با ای سی شارژ شوند چندان رایج نیست. یک مسئله که شما باید در ذهن داشته باشید این است که  زمانی که شما سیستمی را ایجاد کرده اید که اگر بیشتر از حد ولتاژ شارژ شود  یک دوربین دی سی یا تامین کننده نیرو ای سی و یا بیش از حد شارژ شدن دوربین سبب تشکیل میدان کوتاه می شود. این مورد شامل ضمانت آسیب به دوربین شما نمی شود و شما را با دشواری ها و کاغذ بازی هایی که بسیار هزینه بر هم  است، مواجه می کند.

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.