لوله فلکسی چیست؟ لوله فلکسی (لوله خرطومی فلزی) یک کانال فلزی با مقطع گرد و انعطاف پذیر است
لوله فلکسی چیست؟
لوله فلکسی (لوله خرطومی فلزی) یک کانال فلزی با مقطع گرد و انعطاف پذیر است که از آن برای محافظت از کابل های الکتریکی استفاده می شود.

انواع لوله فلکسی
لوله خرطومی فلزی روکش دار: شکل رایج تر از لوله فلکسی که در نصب دوربین مداربسته بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. از این لوله برای محافظت سیم و کابل در محیط های مرطوب یا محیطهای باز استفاده (outdoor) می شود.
لوله خرطومی فلزی بدون روکش: این لوله فاقد روکش پلاستیکی PVC است و از این رو کاربری آن در محیطهای داخلی (indoor) می باشد.
از لوله فلکسی معمولا برای محافظت از کابلها در محیطهای بیرونی و یا صنعتی استفاده می شود. توجه داشته باشید که لوله فلکسی توان محدودی در مقابل ضربات فیزیکی دارد و در صورت نیاز به تحمل فشارهای فیزیکی باید از لوله فلزی استفاده کنید.
لوله های فلکسی با اندازه های استانداردی ساخته می شوند. اندازه های استاندارد آنها عبارتند از: لوله فلکسی ۱۱، ۱۳، ۱۶، ۲۱، ۲۵، ۲۹، ۳۶، ۴۲، ۴۸
برای بستن لوله فلکسی به دیوار از بستهای مخصوص آن استفاده می شود. توجه داشته باشید که هر سایز از لوله به بست مناسب همان سایز نیاز خواهد داشت.

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.