مزایای دوربین مدار بسته AHD و دی وی آر هیبرید

دوربین مدار بسته AHD و مزایای آن

یک DVR هیبریدی DVR است که می‌تواند بیش از یک نوع سیگنال ویدیویی بپذیرد. سه نوع سیگنال ویدئویی رایج در بازار امروز آنالوگ، HD-SDI و IPهستند. داشتن یک DVR‌ دوربین مداربسته ترکیبی به دلایل زیادی مطلوب است. مهم‌ترین آن‌ها این است امکان استفاده ازدوربین مداربسته  آنالوگ موجود در حالی است که می‌خواهیم به نواحی که نیاز به نظارت دقیق‌تر با قابلیت زوم بالا دارند دوربین‌های مگاپیکسلی دیجیتال (با رزولوشن یا وضوح تصویر بالا) اضافه کنیم. از دوربین‌ مدار بسته AHD نیز می‌توان برای به حداقل رساندن تعداد دوربین‌های آنالوگ استفاده کرد زیرا این نوع دوربین مداربسته پیکسل بیشتری داشته و می‌تواند منطقه وسیعی از املاک و مستغلات را با حداقل تعداد دوربین مداربسته PoEکاهش دهند.

دوربین‌های آنالوگ

سیستم آنالوگ که یا همان سیستم متشکل از تلویزیون مدار بسته (که به صورت مختصر CCTV نامیده می‌شوند)، سیگنال‌های ویدئویی سنتی هستند که چندین دهه است که مورد بهره‌برداری قرار دارند و به طور معمول از کابل کواکسیال برای انتقال آن‌ها استفاده می‌گردد. در برخی از موارد برای ارسال ویدئو و حتی برای انتقال صدا و نیروی برق بر روی شبکه با استفاده از بالون‌ها از کابل شبکه CAT5 استفاده می شود. بالون‌ها[۱] آداپتورهای تبدیل کانکتور BNCدوربین به RJ45 برای استفاده از CAT5 یا استفاده از سیم‌ها دوبل تابدار که معمولاً برای انتقال سیگنال صرفاً ویدئویی استفاده می‌شوند. فاصله معمول برای کابل کواکسیال بسته به کیفیت کابل بین ۷۵ تا ۱۴۰ متر است. با استفاده از بالون‌ها و کابل CAT5، این فاصله را می‌توان تا چندین کیلومتر افزایش داد.

دوربین‌های آنالوگ معمولا پلاگین و پلی (وصل کن و استفاده کن) هستند، یعنی بدون تنظیمات اضافی می‌توان ان‌ها را مورد استفاده قرار داد. به محض این‌که دوربین مداربسته AHD به یک منبع ویدئویی و برق زده شود، تصویر بلافاصله بر روی صفحه نمایش داده می‌شود. شایع‌ترین وضوح تصویر در دوربین‌های آنالوگ ۳۵۲ × ۲۴۰ CIF))، ۶۴۰ × ۴۸۰ (VGA)،۷۰۴ × ۴۸۰  (۴CIF) و ۷۲۰ × ۴۸۰ (D1) هستند. از سال ۲۰۱۳ به این سو یک وضوح تصویر جدید دردوربین مداربسته آنالوگ برابر با ۹۶۰ × ۴۸۰ (۹۶۰H) تعریف شده که تا ۳/۳۳٪ در پیکسل افقی بهبود ایجاد می‌کند.

[۱] baluns: نوعی ترانسفورماتور برق برای اتصال یک مدار نامتعادل به یک مدار متعادل- مترجم

[۱] baluns: نوعی ترانسفورماتور برق برای اتصال یک مدار نامتعادل به یک مدار متعادل- مترجم

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.