نحوه نصب دوربین مدار بسته نظارتی آشکارساز دود به صورت مخفیانه

دوربین‌های امنیتی آشکارساز دود HCPRO-SD380 در انجام وظایف مربوط به دوربین‌های نظارتی پنهانی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. شرکت دوربین مدار بسته دوربین پروز این دوربین‌ها را برای کسب و کار‌ها یا منازلی عرضه کرده است که نیازمند دوربینی هستند که در مواقع ضروری مانند یک دوربین مخفی عمل کنند. نصب دوربین مدار بسته امکان نظارت بر کار‌های شغلی که مستلزم تبادل اموال با ارزش است و موارد مشابه بسیار موفق عمل کرده است و در عین حال، به عنوان یک دوربین خانگی برای نظارت بر پرستار بچه و تماشای آنچه در منزل در جریان است هم کار می‌کند.این مقاله به چگونگی نصب دوربین مدار بسته آشکارساز دود به سقف و همچنین نمایش برخی از فیلم‌های نظارت نمونه خواهد پرداخت که با این دوربین گرفته شده است.

نصب دوربین مدار بسته
در محل‌های کاری که سقف ان‌ها کاشی است نصب این دوربین‌های مدار بسته بسیار آسان است. هر کسی که فقط کمی با  دکوراسیون اشنا باشد می‌تواند نصب دوربین مدار بسته را انجام دهد. برای نصب دوربین‌ مدار بسته در منزل، می‌توانید از روش آموزش داده شده در این مقاله به همان شکل بهره ببرید منهای این مسئله که به جای ایجاد سوراخ کاری در کاشی، حتماْباید روی پوشش سقف منزل این سوراخ را ایجاد کنید.»

HCPRO-SD380 دارای یک لنز ۷/۳میلی متری است که میدان دیدی ۸۶ درجه‌ای فراهم می‌کند. اگر این دوربین در گوشه‌ای از یک اتاق کوچک به اتاق متوسط نصب شده باشد، می‌تواند همه اتاق را تحت نظارت خود داشته باشد.

کاشی قسمتی از سقف (یا هر پوشش دیگری که باشد) را که می‌خواهید دوربین خود را در آن محل نصب کنید بردارید. اگر می‌خواهید دوریبن را دقیقاً در گوشه اتاق نصب کنید به یاد داشته باشید که حداقل باید ۵/۲ سانتی‌متر از هر یک از دیوار‌های اطراف و نیز از کنج کاشی فاصله را حفظ کنید و سپس روی کاشی محل قرارگیری دوربین را علامت گذاری کنید. یکبار در ابتدا دوربین را قبل از سوراخ کردن کاشی روی ان قرار دهید و ببینید سیم مربوطه باید از چه نقطه‌ای وارد فضای پشت آن شود.

با استفاده از یک مته ۴/۳ اینچی سوراخی برای گذر کابل ایجاد کنید.

سوراخ ۴/۳ اینچی برای عبود کابل ویدیو و کابت برق کنترال کننده جوی استیکی OSD کافی خواهد بود. بسیاری از تنظیمات دوربین نیازی به دستکاری مجد ندارند اما این دوربین در تنظیمات OSD (نمایش تصویر روی صفحه نمایش خود دوربین[۱]) به استفاده کننده دوربین این امکان را می‌دهد که آن را برای کار در محیط‌های گوناگون و خاص تنظیم کند. برای مثال، اگر مکان مورد نظر شما کم نور باشد، می‌توانید روشنایی دوربین را با استفاده از کنترل کننده جوی استیک افزایش دهید.فکر بکر که می‌توانید در همان ابتدای کار انجام دهید این است که قبل از نصب دوربین این تنظیمات را به پایان برسانید تا پس از نصب دوربین، مشکلی از این منظر وجود نداشته باشد. در ۹۵ درصد از موارد، تنظیمات پیش فرض کارخانه به خوبی کار می‌کند و بسیاری از کاربران نیازی به تنظیمات دیگری ندارند.

سپس، کابل تغذیه برق و کابل انتقال تصویر را از سوراخ عبور دهید. موقعیت لنز را در حفره ایجاد شده به نحوی تنظیم کنید که جهت صحیح تصویر‌برداری اتاق تنظیم شود. خود من معمولاً لنز دوربین را با گوشه کاشی سوراخ شده میزان می‌کنم. این دوربین دارای سه پیچ برای نصب است. این پیچ ها پیچ خودکار بوده و براحتی و بدون نیلاز به سوراخ‌کاری، به کاشی پیچ می‌شوند. فقط دقت داشته باشید بیش از حد پیچ را سفت نکنید چون احتمال شکسن پیچ وجود دارد. این دوربین آنقدر سبک هست که سه عدد پیچ براحتی و بدون نیاز به نگهدارنده آن را نگه می‌دارد.

قبل از اینکه کاشی را به جای اولش‌برگردانید، کابل‌های اتصال ویدئو و برق دوربین را به دوربین مدار بسته وصل کنید. اسانترین راه برای این‌کار استفاده از کابل‌های از پیش آماده شده ساخته شده Siamese cable for CCTV است که هم کار انتقال تصویر و هم رساندن برق از  DVR به دوربین و بالعکس را انجام می‌دهد. یکی دیگر از گزینه موجود استفاده از قرقره کابل RG59 است که می‌تواند به طول دقیق برش داده شده و و نهایتاً باید آن‌را با یک کانکتور BNCبه محل اتصال کابل وصل کنید. در اینجا بعضی از کیت‌های نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته شامل RG59، کانکتور، وسیله برش و ابزار اتصال کابل‌ها است، در تصویر دیده می‌شوند.

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.