نکاتی درباره دوربین مدار بسته دید در شب

اطلاعات مورد نیاز شما برای دوربین مدار بسته دید درشب

دوربین مدار بسته اجزای اصلی برای تامین امنیت در منازل و یا سیستم های امنیتی تجاری هستند. دوربین مدار بسته دید درشب قابلیت مانیتور در محیط های با نور کم تا کاملا تاریک را بدون کاهش کیفیت تصویر دارد.

اگر شما برای حفاظت از دارایی های خود نیازمند استفاده از تکنولوژی حفاظتی دید در شب هستید فواید استفاده از دوربین مدار بسته دید در شب و یا دوربین های حفاظتی دید در شب را که مجهز به روشن کننده های آی آر یا InfraRed(IR) هستند و به شما این امکان  را می دهند تا به وضوح از آن چه که بیرون از در و پنجره منزل شما اتفاق می افتد ببینید، در نظر بگیرید. دوربین مدار بسته دید درشب که امروزه تولید می شوند به هدف تامین امنیت منزل شماعملکرد بالا و قیمت خوبی دارند. شما لازم نیست نگران کیفیت پایین تصویر و غیر قابل تشخیص بودن تصاویر گرفته با این دوربین ها در شب باشید.  با استفاده از دوربین مدار بسته دید در شب، شما قادر خواهید بود تا محیط اطراف دارایی خود را حتی زمانی که بیرون کاملا تاریک است، ببینید.

دوربین مدار بسته دید در شب و روز تصاویر سیاه و سفیدی را در شب تولید می کنند و در طول روز تصاویر رنگی می گیرند. تصاویر سیاه و سفید در شب به آسانی قابل تشخیص هستند و تصاویر آن ها  از تصاویر با کیفیت پایین گرفته شده با دوربین های دید در شب کم تر رنگی هستند. روشنایی روز کاهش دهنده کیفیت تصاویر ثبت شده با  دوربین های دید در شب و روز از تصاویرگرفته شده در شب به صورت سیاه و سفید می شود تا میزان صدا را کاهش دهد و کیفیت تصویر را افزایش دهد. زمانی که فیلتر برش آی آر از دوربین مدار بسته جدا شود سبب حساسیت بیشتر سنسور تصویری به طول موج های نزدیک آی آر می شود و بنابراین این امکان را برای حساسیت نور دوربین ها برای رسیدن به سطوح بسیار پایین و یا حتی کاملا تاریک ممکن می سازد.

این دوربین های حفاظتی دید در شب و روز نو که مجهز به فیلتر های شکست آی آر هستند در طول شب به خوبی روز کار می کنند. بعد از غروب آفتاب، دوربین امنیتی دید در شب به طور خودکار به نور نزدیک آی آر متصل می شود تا  به حالت شبانه تغییر کند. در وضعیت های با نور کم و یا حتی بسیار محدود،دوربین مدار بسته دید در شب وروز به شما این امکان را خواهد داد تا با استفاده از تکتولوژی هایی مثل دامنه پویای وسیع و یا روشن کننده های آی آر تصاویر مناسبی را بگیرید.

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.