در نصب دوربین مدار بسته از چه کابلی استفاده کنیم؟ – بخش اول

اگر برایتان سوال پیش آمده که از چه کابل هایی در نصب دوربین مدار بسته باید استفاده کنید حتما این مقاله را بخوانید.

کابل هم محوری: کابل هم محوری برای جریان کابل کوتاه  در محیط های با صدای پایین مناسب است. ساختار ضخیم آن امکان از دست دادن مقدار کمی سیگنال را ممکن می کند. در خطوط انتقال نامتعادل امنیت مداخله ای نسبت به کابل های جفتی متعادل ضعیف است و هیچ امنیت داخلی برای دوربین مدار بسته ندارد . کابل هم  محوری با  استاندارد های ساختار کابلی مثل ای آی ای / تی آی ای ۵۶۸ هم خوانی ندارد و از آی پی حمایت نمی کند. این کابل سنگین و گران قیمت و دارای انعطاف پذیری و ارتجاعی محدود است. نصب آن بسیار سخت، زمان بر و گران قیمت است. مجموعه رشته ای مجزا برای شارژ و یا آر اس -۴۸۵ تلمتری نیازمند است.

کابل سیامس: این کابل ، کابل هم  محور متصل به به رسانا گر شارژ است. این نتیجه دارای کشش کم تر برای  نصب دوربین مدار بسته است. این سیم سنگین تر از نوع هم  محوری و گران قیمت تر است. همه شرایط دیگر آن شبیه به نوع هم  محوری است.

کابل یو تی پی: پیشنهاد ما برای  امن ترین و ارزان قیمت ترین کابل های دوربین مدار بسته، کابل  یو تی پی است و قطر آن کوچک تر و به آسانی نصب می شود. همچنین  دارای استانداردهای لازم ساختار کابل های آی آی / تی آی ای ۵۶۶۸بی است که امکان استفاده آن در برای ویدئو، تلمتری، شارژ دوربین، صدا و آی پی/اثرنت را فراهم می کند. عملکرد آن  از درجه صدا تا گیگا بیت ( دسته بندی ۶) تا  هر یو تی پی طبقه بندی  شده که برای ویدیو استفاده شده  است، متغییر است.

کابل رسانای مستقیم: حساس در برابر مداخله و نباید برای کاربرد های ویدیویی استفاده شود.

کابل اف تی پی و اس تی پی: این کابل فویل شده و یا کابل نواری پوشیده برای محیط های مدیریتی طراحی شده است. قبل از استفاده از آن، برگه  داده آن را برای ظرفیت پارازیت چک کنید. این کابل همچنین “ظرفیت متقابل ” هم نامیده می شود. با استپناتی ، این مقدار باید زیر پی اف در هر فوت باشد و کابل اس تی پی  نباید هیچوقت برای ویدئو منفعل به منفعل استفاده شود.

کابل جفتی متقابل با رویه کامل: این کابل برای انتقال ویدیوی دوربین مدار بسته به شرط آن که شش و یا جفت های بیشتر در مجموعه باشند مناسب است. جفت های کم تر به این معنا هستند که پوشش نزدیک به هر جفت سیمی می تواند منجر به افزایش ظرفیت آن ها شود.

فلز مسی قالب بندی شده

این دست شبیه  به دسته  است و برای کاربرد های  سیستم مدیریتی مناسب نیست اما می تواند در فواصل کوتاه در کار برد ای ویدیویی منفعل به فعال استفاده شود.

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.