شرح تفاوت های DVR و NVR

اجازه دهید تفاوت های ظریف میان دو دستگاه ضبط ویدیوی دوربین مدار بسته DVR و NVR را توضیح دهیم. بیایید با ترسیم نام ساختاری آغازکنیم.

DVR (ضبط ویدیو دیجیتال): ریکوردر مبتنی بر دوربین مدار بسته IP و آنالوگ یک دستگاه الکترونیکی مصرف کننده و یا برنامه نرم افزاری است که ویدیو را در فرمت دیجیتال به یک درایو دیسک، درایو فلش USB، کارت حافظه SD یا دیگر دستگاه های ذخیره سازی انبوه محلی و یا شبکه ثبت و ضبط می کند . ریکوردر ویدیویی دیجیتال پیکربندی شده برای برنامه های امنیتی فیزیکی سیگنال های ویدیویی را از دوربین مدار بسته برای مقاصد تشخیص و اسناد و مدارک ثبت و ضبط می کند. بسیاری از این دستگاه ها برای ضبط صدا طراحی شدند ،  چه  در دوربین و یا به عنوان یک دستگاه جداگانه در یک منطقه جدا شده باشند. DVR ها به دستگاه هایی گفته می شوند که ویژگی های فراوانی دارند و گزینه هایی دارند که فراتر از ثبت تصاویر ویدئویی دیجیتال هستند و قبلا از طریق VCR  انجام می شدند. هر سیستم DVR VCR خوب دوربین مدار بسته انواع  نقش های ویدیویی را نسبت به تکنولوژی VCR از جمله رویداد، زمان، تاریخ و دوربین مدار بسته فراهم می کند .  همچنین کنترل بسیار بر کیفیت و نسبت  فریم اجازه می دهد فضای استفاده شده دیسک بهینه شود  و DVR نیز می تواند برای  بازنویسی قدیمی ترین فیلم های امنیتی که با دیسک پر تنظیم شود . در برخی از سیستم های امنیتی DVR دسترسی از راه دور به فیلم امنیتی با استفاده از کامپیوتر، تلفن هوشمند یا رایانه لوحی همچنین با اتصال DVR به یک شبکه LAN که  دارای یک سرویس اینترنت است حاصل می شود. برخی از جدیدترین ریکوردرهای  ویدیویی دیجیتال شامل تجزیه و تحلیل ویدیو نرم افزار می شوند ، تا  قابلیت هایی مانند “سیستم زنگ خطر مجازی و یا حتی تشخیص اشیاء مختلف در صحنه فعال شوند. DVR های  امنیت ممکن است به صورت واحد مستقل یا مبتنی بر –PC دسته بندی شود. معماری DVR مبتنی بر PC یک کامپیوتر شخصی کلاسیک با کارت های گرافیک است که  برای ضبط تصاویر ویدیویی طراحی شده است. یک DVR مستقل به طور خاص به عنوان یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال با سیستم عامل و نرم افزار نرم افزار موجود در سیستم عامل و یا ساخته شده در حافظه فلش طراحی شده است.

ویژگی های سخت افزاری DVR ها ی امنیت بین تولید کنندگان متفاوت است و ممکن است شامل موارد زیر شوند:

طراحی شده برای نصب راک  و یا تنظیمات دسکتاپ.

سوئیچ های پنل جلو و شاخص هایی که اجازه می دهند ویژگی های مختلف دستگاه کنترل شوند.

اتصالات  به دستگاه های کنترل خارجی مانند یک موس، صفحه کلید، دستگاه POS، و یا کنترل PTZ. خروجی کنترل شده  به مانیتور نمایش ویدیو های خارجی.

پورت داده برای اتصالات شبکه مطابق با نوع شبکه و استفاده برای کنترل ویژگی های ضبط و ارسال و یا دریافت سیگنال های ویدئویی.

درایو نوری داخلی و یا هارد دیسک به طور معمول برای آرشیو ویدیو.

اتصال به رسانه های ذخیره سازی خارجی.

ورودی رویداد هشدار از دستگاه های تشخیص امنیت خارجی، معمولا یک در هر ورودی ویدیو.

خروجی رویداد هشدار از ویژگی های تشخیص داخلی مانند تشخیص حرکت و یا از دست دادن ویدیو.
یک یا چند ورودی ویدیو با انواع اتصالات سازگار با آنالوگ و یا ویدیویی دیجیتال مانند کابل کواکسیال، جفت پیچ خورده یا کابل فیبر نوری. متداول ترین  تعداد ورودی ۴، ۸، ۱۶ و ۳۲ است. حلقه خروجی ویدیوی دوربین مدار بسته برای هر ورودی که سیگنال های ویدیویی ورودی مربوطه را تکرار می کند. . این سیگنال خروجی در  تجهیزات تصویری مانند سیستمهای تلفن ماتریس، اشتراک بندی  و یا یک مانیتور ویدیو فردی استفاده می شود.

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.