ضبط و مدیریت دی وی آر ویدیو در دوربین مدار بسته

DVR‌ها این امکان تبدیل تصویر آنالوگ دوربین مدار بسته به تصاویر دیجیتال، امکان نظارت از راه دور، ظرفیت ذخیره سازی بیشتر، و جستجو سریع و آسان را برای کاربران فراهم می‌کنند. افرادی که هنوز آمادگی مهاجرت کامل به سیستم‌های دوربین مدار بسته مبتنی بر IP را ندارند DVR‌ها بهترین و مقرون به صرفه‌ترین راه حل به حساب می‌آیند. ضبط ویدئویی دیجیتال به شما امکان می‌دهد دوربین مدار بسته آنالوگ خود را به دوربین‌های عصر مدرن تبدیل کنید. وقتی تصاویر پایه فیلم قابل تبدیل شدن به دیجیتال را داشته باشند، دنیای جدیدی پیش روی صاحبان آن گشوده خواهد شد تا ویدئو‌های آنالوگ خود را به صورت دیجیتال  مشاهده و مدیریت کنند.

هنوز مدت زیادی از زمانی که اکثر سیستم‌های نظارتی تصویری از دستگاه‌های VCR برای ضبط تصاویر ویدئویی استفاده می‌کردند نگذشته است. این فیلم یا به طور مداوم ضبط شد و یا با هر اتفاقی شروع به ضبط تصاویر می‌کرد. تصاویر ضبط شده بر روی نوار کاست و معمولاً با نرخ ۲۵ فریم در ثانیه ذخیره می‌شد. آن روز‌ها این روش یک راه حل پیشرفته بود. اما در حال حاضر می‌دانیم که، صرف نظر از این‌که چه نوع دوربین مدار بستهای مورد استفاده قرار بگیرد، ذخیره سازی فیلم روی نوار کاست به هیچ وجه روشی استراتژیک به حسب نمی‌ِآید. نوار‌ها جاگیر هستند، نمی‌توانند حجم زیادی از اطلاعات را نگه دارند، و اگر لازم باشد بخشی از تصاویر را روی آن‌ها مشخص کنید، گشتن به دنبال آن لحظه مورد نظر روی نوار بسیار بسیار مشکل است.

ضبط ویدئویی دیجیتال چیست؟
ضبط ویدئویی دیجیتال (DVR)[۱] شامل نرم افزار، عملکرد ذخیره سازی ویدئو و یک دیسک سخت کامپیوتری به صورت یکپارچه در یک واحد مشترک است. سیستم DVR فید‌های ویدئویی آنالوگ را دریافت کرده و آنها را به دیجیتال تبدیل می‌کند. این روش یک راه حل مقرون به صرفه برای تبدیل تصاویر یک سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ به منابع مدرن امروزی است که هم دارای برخی از مزایای تصاویر سیستم‌های مبتنی بر IP است و هم از آن سیستم مقرون به صرفه تر است.

مزایای سیستم ضبط DVR
ضبط DVR روشی عالی برای مهاجرت از سیستم دوربین‌های مدار بسته آنالوگ به یک راه حل نظارت دیجیتال است. این روش گزینه‌ای است کم هزینه برای کسانی که هم اکنون دارای دوربین‌های آنالوگ هستند و هنوز آمادگی گذر از سیستم‌های قدیمی و تبدیل آن‌ها به یک سیستم نظارتی کاملاً مبتنی بر IP را ندارند. این روش خیلی از مزایای سیستم‌های نوین را برای این دسته از افراد به ارمغان می‌آورد.

[۱] Digital Video Recorder

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.