تبدیل دوربین‌ مدار بسته از آنالوگ به IP‌

دوربین مدار بسته آنالوگ یا آی پی؟

 این دیگر راز سرپوشیده نیست که آینده دوربین مدار بسته در روش‌های مبتنی بر IP است، اما این بدان معنا نیست که باید دوربین‌های آنالوگ موجود‌تان را دور بیندازید و بعد به فکر دوران گذار بیفتید. تجهیزات نظارتی مدرن مانند دستگاه‌های ترکیبی DVR و نرم افزارهای تبدیل ویدئو به شما اجازه ایجاد یک شبکه مدرن نظارتی مبتنی بر IP را خواهند داد؛ آنهم در حالی که دوربین‌های امنیتی آنالوگ‌تان کنونی‌تان را هم نگه داشته‌اید.

سیستم‌های ترکیبی آنالوگ / IP

بین سیستم دوربین مدار بسته مبتنی بر DVR و سیستم نظارت ترکیبی یک تفاوت وجود دارد. با راه اندازی DVR استاندارد، به استفاده از دوربین‌های مدار بسته محدود خواهید شد. سیگنال‌های ویدئویی آنالوگ به یک DVR فرستاده خواهند شد و فیلم در آن دستگاه به فرمت دیجیتال تبدیل می‌شود. در یک سیستم ترکیبی، قادر خواهید بودیر هم از دوربین مدار بسته شبکه IP و هم از دوربین‌های آنالوگ، در ترکیب با یکدیگر و بر روی همان شبکه استفاده کنید. این کار را معمولا با استفاده از نرم افزارهای تبدیل کننده ویدئو و سرور‌ها، یا یک DVR ترکیبی انجام می‌دهند.

نرم‌افزارهای تبدیل ویدئو و سرور‌ها

رمزگذار ویدئو (که با نام سرور هم شناخته می‌شود) سیگنال‌های ویدئویی آنالوگ را به صورتی که بشود مستقیماً آن‌ها را روی یک شبکه IP ارسال کرد، دیجیتالی می‌کند. این کار باعث می‌شود کاربران بتوانند با استفاده از یک مرورگر استاندارد وب و یا با نرم افزار مدیریت ویدئو بر روی کامپیوتر‌های معمولی ثابت و یا از راه دور و از طریق دسترسی به شبکه تصاویر ویدئویی زنده را مشاهده کنند. بهترین از همه این‌که فیلم دیجیتالی شده  دوربین مدار بسته آنالوگبه صورتی روی شبکه IP حرکت می‌کنند که گویی یک دوربین IP جدید شما اضافه کرده‌اید، بنابراین می‌توانید فیلم را از همه دوربین‌های‌تان به صورت یکسان مشاهده  کنید.

دستگاه‌های DVR هیبریدی

دستگاه‌های DVR هیبریدی منحصر به فردند زیرا می‌توانند هم از دوربین مدار بسته آنالوگ پشتیبانی کنند و هم از دوربین مدار بسته شبکه IP. این سطح از انعطاف پذیری در DVR‌ها سنتی که تنها به دوربین‌های آنالوگ متصل می‌شوند، دیده نمی‌شود. دستگاه‌های DVR هیبریدی موجب سهولت در تبدیل تصاویر از آنالوگ به سیستم نظارتی IP می‌شوند. از آنجا که آنها از هر دو نوع دوربین پشتیبانی می‌کنند،  گزینه‌های خرید و استفاده از دوربین برای‌تان محدود نمی‌شود. این باعث می‌شود همزمان با استفاده از دوربین مدار بسته های کم هزینه تر آنالوگ، در صورت لزوم به سمت روش مبتنی بر IP حرکت کنید.

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.