نظارت دوربین مدار بسته از راه دور

نظارت از راه دور دوربین مدار بسته

در گذشته، سیستم‌های دوربین مدار بسته معمولی تنها می‌توانستند ویدیو را به یک ایستگاه نظارت تنها انتقال دهند، اما این مورد در استفاده از سیستم DVRصادق نیست. دیجیتال ترین‌های نوع ضبط کننده‌های ویدئویی حال حاضر به شما اجازه دسترسی به فیلم دوربین مدار بسته از راه دور و از طریق اینترنت را فراهم می‌کنند. با اتصال دوربین‌های آنالوگ‌تان به یک دستگاه DVR، می‌توانید فید‌های ویدئویی را همزمان و به صورت واقعی از هر کامپیوتری که متصل به اینترنت باشد، و حتی از تلفن‌های همراه سازگار و یا PDA‌ها دستی تحت نظارت خود داشته باشید.

ذخیره سازی دیجیتال

چندی پیش، بیشتر سیستم‌های نظارتی دوربین مدار بسته تنها می‌توانستند تصاویر را روی نوار VHS ضبط کنند. ضبط روی نوار دارای اشکالاتی زیادی است. برای نمونه، نوار بزرگ و جاگیر هستند. علاوه بر این، تلاش برای یافتن فیلم ضبط شده بر روی نوار آنالوگ می‌تواند به کابوسی وقتگیر تبدیل شود. با DVR‌ها، فیلم‌های شما از فرمت آنالوگ به دیجیتال تبدیل می‌شوند، بنابراین شما خواهید توانست بدون به هم ریختگی تعداد زیادی ویدیو را روی آن ذخیره کنید. بعلاوه سرعت آن بیشتر و جستجو و مرتب کردن تصاویر آرشیوی بسیار راحت‌تر خواهد شد.

فشرده سازی ویدیویی

دستگاه‌های DVR برای اینکه امکان ظرفیت ذخیره سازی بیشتری فراهم کنند، از فن آوری‌های فشرده سازی متعددی استفاده می‌کنند. فرمت‌های فشرده سازی متداول عبارتند از JPEG، MPEG-4 و H.264. با فشرده سازی ویدیویی، اندازه فایل‌ها تا جایی که افت کیفیت نداشته باشند، کوچک می‌شوند.

اتصال امن

اغلب سیستم‌ها ضبط ویدئویی دیجیتال با استفاده از رمز عبور از ورود به سیستم محافظت می‌کنند، بنابراین فقط کاربران مجاز قادر به دسترسی به فیلم از راه دور خواهند بود.

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.