مانند يك كارشناس خريد كنيد

اکثر کسانی که در خرید خود متضرر شده اند فقط به یک دلیل بوده است ، بله نداشتن اطلاعات کافی و تجربه قبلی در خرید سیستم ها ی حفاظتی (دزدگیر) و دوربین های مداربسته سایت شرکت روش اندیشه مطلق  پیشنهاد می شود که تا به حال هیچ خریدی در زمینه سیتم های حفاظتی و یا نظارتی نداشته اند و آشنایی قبلی با این سیستم ها ندارند .

در این سایت نه تنها با مفاهیم اولیه دوربین های مداربسته و دزدگیر آشنا می شوید ، بلکه  مفاد قرارداد ها ،گارانتی  و تعهداتی که فروشنده باید در برابر خریدار داشته باشد  به شما معرفی میگردد .

و  13 اشتباه در خرید این سیستم ها که منجر به ضرر می شود به صورت مختصر به اطلاع شما خواهد رسید .

امروزه کارخانه ها ، ادارات و سازمان های بسیار بزرگی وجود دارد که هزینه ای چند ده میلیونی برای سیستم های مداربسته کرده اند ، اما متاسفانه نتیجه مطلوبی نگرفته اند و از سیستم نصب شده به خاطر عدم کارایی لازمه ، رضایت ندارند و یا سیستم برای آنها نصب شده است ولی بعد از گذشت چندین ماه هنوز شرکت یا شخص فروشنده نتوانسته است صحیح و سالم تحویل خریدار بدهد .

شما با داشتن این اطلاعات ، قادر خواهید بود مانند یک کارشناس حرفه ای که چندین سال در خرید این سیستم ها تجربه دارد ، از ضرر های چند میلیون تومانی جلوگیری نمایید .

شرکت روش اندیشه مطلق با افتتاح اولین فروشگاه انلاین بایمن کالا درایران لطفا وارد سایت بایمن کالا شده و انلاین محصولات خود را با خیال راحت خریداری کنید (لینک سایت

 
شما با خرید بیشتر یک میلیون تومان از فروشگاه انلاین بایمن کالا کد هدیه 10% تخفیف دریافت خواهید کرد برای رفتن به فروشگاه روی تصویر زیر کلیک کنید شرکت روش اندیشه مطلق
 
دوربین مداربسته اهواز

دوربین مداربسته اهواز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.